اپل watchOS 7.2 را با ECG بهتر و +Apple Fitness منتشر کرد


امید دلیری 26 آذر 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل watchOS 7.2 را با ECG بهتر و +Apple Fitness منتشر کرد. در این به روزرسانی ، اپل عملکرد ECG را بهبود بخشیده ، اندازه گیری VO2 را اضافه کرده و +Apple Fitness را در دسترس قرار داده است.

با اپلیکیشن Watch در آیفون متصل به ساعت اپل ، می توانید به روز رسانی را انجام دهید.وارد اپلیکیشن Watch شده و My Watch را انتخاب کنید. سپس به General و بعد  Software Update رفته و Install را بزنید. همچنین این به روزرسانی را می توانید مستقیماً با خود ساعت اپل انجام دهید. وارد Setting و بعد General شوید.سپس وارد Software Update شده و Install را بزنید.

تغییرات watchOS 7.2

اپل API مربوط به HealthKit که به عملکرد ECG متصل است را به روز کرده است. جزئیاتی در این مورد در دسترس نیست. اما احتمالاً دقت ECG را بهبود می بخشد مخصوصا در حالت ضربان قلب بالا. این اولین تغییر در الگوریتم های مورد استفاده توسط ECG از زمان انتشار سری 4 ساعت اپل است.

کاربران با استفاده از iOS 14.3 اکنون می توانند مقدار و اطلاعات تمرینات خود را که توسط داده های VO2 ساعت اپل گرفته می شود ، مشاهده کنند. با استفاده از این اطلاعات ، کاربران می توانند تشخیص دهند که آیا هنگام تمرین اکسیژن کافی دریافت می کنند یا خیر. این اطلاعات فقط در طول جلسات تمرین ضبط می شوند. آن ها را می توان در برنامه Health مشاهده کرد.

همچنین با watchOS 7.2 ، سرویس +Apple Fitness برای همه کاربران در دسترس قرار می گیرد. آن ها می توانند با ساعت اپل خود ، به این سرویس دسترسی داشته باشد. همانطور که قبلا گفتیم ، +Apple Fitness اپلیکیشن طراحی شده برای ساعت اپل است که به کاربران انگیزه می دهد تا اندامی خوش فرم داشته باشند. این اپلیکیشن اطلاعات کاربر را از ساعت اپل او دریافت و آن ها را با فیلم تمرین در Apple TV ، آیپد یا آیفون همگام سازی می کند. این کار به کاربران امکان می دهد هنگام تمرین از طریق فیلم تمرینی ، اطلاعاتی مثل ضربان قلب ، مقدار کالری سوزانده شده و چرخه فعالیت خود را ببینند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*