شایعاتی مبنی بر عرضه Apple TV جدید در سال آینده منتشر شده است


امید دلیری 8 دی 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به گفته Mark Gurman از رسانه Bloomberg ، اپل قصد دارد سال آینده Apple TV جدید با تمرکز بیشتر بر روی بازی ، ریموت به روز شده و پردازنده جدید منتشر کند.

Mark Gurman قبلاً گفته بود که اپل در حال کار بر روی یک ریموت جدید با قابلیتی مثل قابلیت Find My است.این قابلیت پیدا کردن ریموت را آسان تر می کند. همچنین شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه اپل ممکن است یک دسته مخصوص بازی را برای Apple TV معرفی کند.اما ساختار و شکل آن هنوز مشخص نیست.

در اوایل سال جاری ، یک افشاکننده ناشناس معروف به Fudge توییتی منتشر کرد. این توییت نشان می داد که اپل نمونه های جدیدی از Apple TV با انواع تراشه های A12 و A14 را برای عملکرد سریع تر ساخته است. در صورت صحت این موضوع ، هنوز مشخص نیست که آیا اپل در نهایت بر روی یک تراشه متمرکز خواهد شد یا دو مدل متفاوت را منتشر خواهد کرد. Fudge افزود که اپل قصد دارد بازی هایی با کیفیت کنسول را به سرویس Apple Arcade خود بیاورد که ممکن است با مدل های موجود Apple TV کار نکند.

همچنین گفته می شود که Apple TV جدید دارای ظرفیت های 64 و 128 گیگابایتی بالاتر است.در حالی که برای مدل فعلی 32 و 64 گیگابایت است. تمام این ویژگی های بالقوه تاکنون چندین بار شایعه شده اند و Apple TV 4K بیش از سه سال پیش منتشر شده است.بنابراین احتمال عرضه یک Apple TV جدید در سال آینده زیاد است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*