Tim Cook می گوید اپلیکیشن Parler در صورت رعایت قوانین می تواند به App Store برگردد


امید دلیری 24 دی 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

از نظر Tim Cook اپلیکیشن Parler می تواند به App Store برگردد ، اما آنها ابتدا باید از قوانین پیروی کنند. این اپلیکیشن روز یکشنبه پس از درخواست اپل مبنی بر پاک کردن محتوای خشونت آمیز ، از App StoreApp حذف شد.

Tim Cook مدیر عامل شرکت اپل در مصاحبه با CBS گفت که اپلیکیشن Parler می تواند به App Store برگردد. این اپلیکیشن برای برگشتن فقط به رعایت شرایط خدمات اپل نیاز دارد ، اما ممکن است پیچیده تر از آن باشد. وی افزود : اپلیکیشن Parler در رعایت میانه روی و اعتدال مشکل دارد.امید ما این است که آنها این کار را انجام دهند و دوباره به فروشگاه برگردند.Tim Cook همچنین در پاسخ سوالی که مدیرعامل Parler به آن اشاره داشت گفت : ما آنها را به حالت تعلیق درآوردیم ، ممنوع نکردیم.ما در App Store شرایط خدمات و قوانین خودمان را داریم و این اپلیکیشن برخی از این شرایط را نقض کرده است. تمام چیزی ما از آن ها می خواهیم این است که شرایط خدمات رعایت کنند.

اپل پیش از این 24 ساعت به اپلیکیشن Parler فرصت داده بود تا برای تعدیل و حذف محتوای خشونت آمیز ، تغییراتی در برنامه ایجاد کند. اما اپلیکیشن Parler درخواست اپل را انجام نداد و در نتیجه حذف شد. قبل از اقدام اپل ، گوگل وارد عمل شد و برنامه را از فروشگاه Google Play حذف کرد. آمازون هم روز یکشنبه خدمات AWS این اپلیکیشن را قطع کرد. این اقدامات باعث شده دسترسی Parler به فروشگاه گوشی ها و سرورها برای میزبانی سرویس قطع شود. حتی اگر Parler از دستورالعمل های اپل پیروی کند ، باید آمازون و دیگر شرکت ها را هم متقاعد کند تا بتواند فعالیت خود را مجدداً شروع کند. هنوز مشخص نیست که اپلیکیشن Parler مجدداً برمی گردد یا نه.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*