گفت و گوی اپل با هیوندای و کیا در مورد ساخت خودروی اپل متوقف شده است


امید دلیری 20 بهمن 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

براساس گزارش Bloomberg ، گفت و گوی اپل با هیوندای و کیا در مورد ساخت خودروی اپل متوقف شده است. در این گزارش آمده است که اپل از اینکه هیوندای خبر مذاکره این دو شرکت را منتشر کرده ، ناراحت شده است.قبلا گفته شده بود که اپل و هیوندای تا ماه مارس به توافق خواهند رسید.

در اوایل ژانویه ، هیوندای و کیا از اظهارات خود عقب نشینی کردند. هنوز مشخص نیست امکان از سرگرفته شدن مذاکره وجود دارد یا نه. اختلاف نظرهای داخلی در هیوندای وجود دارد که می تواند برنامه ها را از بین ببرد.به نظر می رسد در مورد اینکه هیوندای یا کیا خودروی مستقل اپل را تولید کنند ، اختلاف نظر وجود دارد. گزارشی در ژانویه نشان داد که مدیران هیوندای هنوز در حال بررسی این هستند که آیا ریسک پذیرفتن اپل به عنوان مشتری ارزش دارد یا نه. اگر مذاکرات از سر گرفته شود ، انتظار می رود کیا گزینه محتمل تری باشد.

شرکت کیا به دنبال ساخت خودروی اپل در کارخانه خود واقع در جورجیا است. منبع دیگری به Bloomberg گفته است که اپل همچنین در حال بگفت و گو با دیگر خودروسازان بوده است ، اما هیچ نامی ذکر نکرد. همچنین گفته می شود که اپل در حال مذاکره با چندین خودروساز ژاپنی است. قبلا شایعه شده بود که این خودرو بر روی پلت فرم E-GMP خودروی الکتریکی هیوندای ساخته می شود. در اوایل ماه فوریه ، گفته شد که اپل در آستانه توافق با کیا در مورد سرمایه گذاری 3.6 میلیارد دلاری برای جان بخشیدن به ماشین خودران اپل است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*