بیش از 100 میلیون نفر از ساعت اپل استفاده می کنند


امید دلیری 24 بهمن 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس آمار جمع آوری شده توسط تحلیلگر معروف Neil Cybart ، بیش از 100 میلیون نفر از ساعت اپل استفاده می کنند. این آمار نشان می دهد که محصول پوشیدنی جذاب اپل در ماه دسامبر از آستانه ای مهم عبور کرده است.

میزان پذیرش

Cybart تخمین زده که پذیرش ساعت اپل در حال تسریع است.در سال 2020 حدود 30 میلیون کاربر جدید از این محصول استقبال کردند. این رقم تقریباً از تعداد کاربران جدید در سال 2015 ، 2016 و 2017 بیش تر است. Cybart می گوید Apple Watch با داشتن 100 میلیون کاربر ، چهارمین محصول برتر اپل بعد از آیفون ، آیپد و مک است. او معتقد است که با مسیر فروش فعلی ، تعداد کاربران این محصول در سال 2022 از مک پیشی خواهد گرفت.اما پیشی گرفتن از تعداد کاربران آیپد بیشتر طول می کشد.

از نظر این تحلیلگر ، چهار عامل اصلی در رشد ساعت اپل تأثیر داشته است. شکل مقیاس پذیر ، ابزار پوشیدنی مچ دست ، عامل خنک کننده و اکوسیستم اپل. با این وجود این محصول هنوز جای رشد دارد.به گفته Cybart تنها 10٪ از کل کاربران آیفون از ساعت اپل هم استفاده می کنند. میزان پذیرش این محصول در ایالات متحده در اواخر سال 2020 به 35٪ رسید که میزان بالایی از پذیرش را نشان می دهد. اگر این میزان پذیرش در مقیاس جهانی اعمال شود ، تعداد کاربران این محصول به بالای 350 میلیون نفر خواهد رسید.

Cybart استدلال کرده که اگر اپل این محصول را برای کاربرانی که از گوشی های دیگر استفاده می کنند هم منتشر کند ، می تواند به راحتی بازار بسیار گسترده تری داشته باشد. سال گذشته اپل با قابلیت Family Setup ، دسترسی اپل واچ را افزایش داد.این ویژگی به دیگر اعضای خوانواده اجازه می دهد تا با استفاده از آیفون یکی از اعضای خانواده ، ساعت خود تنظیم و از آن استفاده کنند.چندی پیش خبری مبنی بر باز شدن قفل آیفون با استفاده از ساعت اپل در iOS 14.5 منتشر شد.پیرو این خبر ، بسیاری از تحلیلگران معتقد اند که یکپارچه سازی بیشتر محصولات باعث جذب کاربران می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*