ال جی در حال توسعه صفحه نمایش تاشو برای اپل می باشد


امید دلیری 1 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس گزارش DigiTimes ، ال جی در حال توسعه صفحه نمایش تاشو برای اپل می باشد.منابعی از زنجیره تأمین اپل به .DigiTimes گفتند که ال جی در تولید صفحه نمایش تاشو به اپل کمک می کند.اگرچه مشخص نیست که این شرکت پنل ها را تأمین خواهد کرد یا خیر.

این اولین باری نیست که گفته می شود ال جی و اپل همکاری می کنند. ال جی در سال 2016 اپل را به عنوان اولین مشتری فناوری صفحه نمایش تاشو انتخاب كرد. گزارش یك سال بعد  نشان داد كه ال جی دارای یک تیم ویژه است كه روی نمایشگر .OLED انعطاف پذیر برای آیفون كار می كند. گفته می شود که اپل به غیر از ال جی ، نمونه های اولیه نمایشگرهای سامسونگ را هم برای آیفون تاشو آزمایش می کند.

در حال حاضر اپل پنل هایی از صفحه نمایش ال جی و صفحه نمایش سامسونگ را به نمایش می گذارد.بنابراین ممکن است اپل با هر دو شرکت در حال همکاری باشد و یکی را برای دیگری حذف نکرده باشد. گزارشی در ژانویه نشان داد که اپل توسعه اولیه آیفون تاشو را آغاز کرده است.Jon Prosser در آن زمان توضیح داد که این مدل از دو صفحه نمایش جداگانه که توسط لولا متصل شده اند تشکلیل شده است.دومین مدل از نمونه های اولیه ای که تحت آزمایش قرار گرفته است درست شبیه Samsung Galaxy Z Flip بوده است. با این وجود Jon Prosser ادعا کرد که صفحات نسبتاً مداوم و یکپارچه به نظر می رسند. در آن زمان گفته می شد که سطح توسعه فراتر از صفحه نمایش پیشرفت نکرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*