آیفون 13 بدون درگاه می تواند iOS را بدون نیاز به کابل بازیابی کند


امید دلیری 10 اسفند 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

آیفون 13 بدون درگاه می تواند iOS را بدون نیاز به کابل بازیابی کند. بر اساس گزارشی جدید آیفون 13 با حالت بازیابی اینترنتی امکان نصب مجدد iOS بدون نیاز به اتصال آیفون به مک یا کامپیوتر را دارد.همچنین چندی پیش گفته شده بود که آیفون 13 مجهز به صفحه نمایش همیشه روشن خواهد بود.

بازیابی اینترنتی

بازیابی آیفون از کار افتاده معمولاً نیاز به اتصال آن به کامپیوتر یا مک دارد.این اتصال معمولاً از طریق درگاه Lightning انجام می شود. اگر شایعات مربوط به آیفون بدون درگاه صحت داشته باشد ، نبود درگاه Lightning یا هر درگاه استاندارد دیگر ممکن است نگهداری آیفون را دشوار کند. اپل ادعا می کند از روشی برای نصب مجدد iOS در یک آیفون کار افتاده و بدون اتصال فیزیکی استفاده می کند. بر اساس شایعات Appleosophy ، روش اصلی این کار چیزی است که به طور موقت بازیابی اینترنتی نامیده می شود.

گفته می شود تیم های نرم افزاری اپل در حال بررسی سه روش برای بازیابی آیفون بدون اتصال هستند. روش اول قرار دادن آیفون در حالت بازیابی به صورت دستی توسط کاربر است. این مورد توسط مک یا کامپیوتر و با iTunes انتخاب می شود.با این کار دستورالعمل هایی برای راهنمایی کاربر در بقیه مراحل بازیابی ارائه می شود. روش دوم این است که خود دستگاه به طور خودکار وارد حالت بازیابی شود. سومین روش ظاهراً شامل استفاده از بلوتوث به عنوان آخرین گزینه برای پخش سیگنال و انتقال داده ها است.

به نظر می رسد که اپل علاقه مند به استفاده از دو روش اول برای بازیابی اینترنتی است.ظاهرا این شرکت مدتی است که فرایندهایی را آزمایش کرده است. با این حال روند عرضه این ویژگی برای استفاده عمومی در حال حاضر بسیار کند است.این نشان می دهد که کار بیشتری در این مورد لازم است. در حالی که روش های بازیابی بی سیم محور اصلی تلاش هستند ، دسترسی فیزیکی هنوز به طور کامل فراموش نشده است. ظاهراً یک تیم سخت افزاری در حال بررسی استفاده از پدهای Pogo برای اتصال فیزیکی و بدون نیاز به درگاه هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*