بعضی از آیفون های 2022 فاقد ناچ خواهند بود


امید دلیری 13 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بعضی از آیفون های 2022 فاقد ناچ خواهند بود.به گفته Ming-Chi Kuo ، بعضی از مدل های آیفون 2022 فاقد ناچ و از صفحه نمایش Punch-Hole استفاده می کنند.این صفحه نمایش مشابه صفحه نمایش های استفاده شده در گوشی های پرچمدار سامسونگ است.

Ming-Chi Kuo می گوید صفحه نمایش Punch-Hole حداقل در آیفون های پرچمدار 2022 استفاده می شود.اگر بازده تولید به اندازه کافی خوب باشد ، ممکن است این صفحه نمایش در همه آیفون های 2022 استفاده شود. Kuo در مورد نحوه عملکرد Face ID بدون ناچ جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

گفته می شود که اپل قصد دارد از Touch ID زیر نمایشگر حداقل در بعضی از آیفون های آینده استفاده کند. شرکت چینی ZTE اخیراً از سیستم تشخیص چهره سه بعدی زیر نمایشگر رونمایی کرده است.بنابراین شاید اپل هم راه حل مشابهی را پیدا کند. Kuo می گوید که اگر فرایند توسعه و تولید به راحتی پیش برود ، حداقل یک آیفون پیشرفته جدید در سال 2023 معرفی می شود.محصول جدیدی که از یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر ، یک دوربین تله پریسکوپ و صفحه نمایش بدون ناچ برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این ها ، Kuo معتقد است که اپل ممکن است در نیمه اول سال 2023 محصولی برای جایگزینی آیفون 11 معرفی کند. یک آیفون جدید سطح پایین با صفحه نمایش 6 اینج ، Face ID و قیمت زیر 600 دلار. او همچنین گفت که دوربین جلو آیفون های 2022 دارای فوکوس خودکار هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*