اپل با ورود مجدد اپلیکیشن Parler به App Store موافقت نکرد


امید دلیری 22 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل با ورود مجدد اپلیکیشن Parler به App Store موافقت نکرد. بر اساس گزارش جدید ، اپل در جریان بررسی اخیر این اپلیکیشن ، از بازگشت آن به App Store جلوگیری کرد. چندی پیش  Tim Cook در مصاحبه ای گفت آنها برای بازگشن ابتدا باید از قوانین پیروی کنند. این اپلیکیشن پس از درخواست اپل مبنی بر پاک کردن محتوای خشونت آمیز ، از App Store حذف شد.

اپل در تاریخ 6 ژانویه اپلیکیشن Parler را از App Store حذف کرد. در آن زمان ، اپل گفته بود Parler برای ورود مجدد به App Store باید دستورالعمل ها و شرایط خدمات اپل را رعایت کند. در ادامه این اپلیکیشن ، دستورالعمل ها و سیاست های جدید اپل را مبنای کار خود قرار داد. اما به گفته Bloomberg ، اقدامات این اپلیکیشن برای مطابقت با قوانین اپل کافی نیست. اپل در تاریخ 25 فوریه خطاب به Parler نوشت: پس از بررسی جدید ، ما اعتقاد داریم که این تغییرات برای انطباق با دستورالعمل های App Store کافی نیست. در App Store جایی برای محتوای نفرت انگیز ، نژادپرستانه و تبعیض آمیز وجود ندارد. در نتیجه از ورود مجدد این اپلیکیشن جلوگیری کرد.

به گزارش Bloomberg چند هفته پس از نامه مخالفت اپل ، اپلیکیشن Parler همکاری سه توسعه دهنده خود با iOS را قطع کرد. در مجموع این اپلیکیشن هفت نیرو را تعدیل کرد.از جمله نیروهایی که در Parler TV و تضمین کیفیت برنامه کار می کردند. اپل در نامه خود به پارلر گفته است كه جستجوهای ساده در این اپلیکیشن ، محتوای بسیار زننده ای را نشان می دهد.از جمله محتوای توهین آمیز در مورد نژاد ، مذهب و موارد دیگر. اپل تکرار کرد تا زمانی که این اپلیکیشن با دستورالعمل های App Store مطابقت نداشته باشد ، از ورود مجدد آن جلوگیری می کند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*