اپل iOS و iPadOS 14.4.2 را منتشر کرد


امید دلیری 8 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iOS و iPadOS 14.4.2 را منتشر کرد. این به روزرسانی های جزئی امنیتی سه هفته پس از انتشار iOS و iPadOS 14.4.1 منتشر شدند. تقریباً بیش از یک ماه به روزرسانی های iOS و iPadOS 14.4 میگذرد که اپل بعد از آن ها ، 2 به روزرسانی دیگر منتشر کرده است.

به بروزرسانی های قبلی یعنی نسخه 14.4.1 ، امنیت دستگاه کاربر را بالا می برد.به همین دلیل اپل این به روزرسانی ها را به همه کاربران توصیه کرد. در سند پشتیبانی امنیتی اپل آمده بود که این به روزرسانی ها ، اشکال WebKit را برطرف می کنند.

به روزرسانی های iOS و iPadOS 14.4.2 به صورت رایگان قابل دانلود و نصب هستند. این به روزرسانی ها در همه دستگاه های واجد شرایط در قسمت تنظیمات در دسترس اند. برای دسترسی به به روزرسانی جدید ، وارد Settings > General > Software Update شوید. طبق یادداشت های منتشر شده توسط اپل ، این به روزرسانی ها رفع اشکال امنیتی مهمی را ارائه می دهند. اپل همچنین می گوید که این به روزرسانی ها باید توسط همه کاربران نصب شود.

بر اساس اطلاعات پشتیبانی اپل ، این به روزرسانی ها آسیب پذیری هایی را که به طور فعال مورد سوء استفاده قرار گرفته بود برطرف می کند. این به روزرسانی ها از پردازش محتوای وب بدخواهانه که ممکن است منجر به اسکریپت نویسی جهانی سایت شود جلوگیری می کند. اپل از این که ممکن است از این موضوع به طور فعال مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد آگاه است. به همین دلیل به روزرسانی های iOS و iPadOS 14.4.2 را منتشر کرده است.

اپل همچنین iOS و iPadOS 12.5.2 را منتشر کرده است. این به روزرسانی های امنیتی برای دستگاه های قدیمی تر منتشر شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*