اپل چالش دانشجویی Swift خود را به عنوان بخشی از رویداد WWDC 2021 آغاز کرد


امید دلیری 11 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل چالش دانشجویی Swift خود را به عنوان بخشی از رویداد WWDC 2021 آغاز کرد. دانشجویان قادر به کسب جوایزی برای ایجاد تجربه Swift Playgrounds هستند.

چالش دانشجویی Swift سالانه در کنار رویداد اصلی WWDC برگزار می شود. این چالش با استفاده از برنامه Swift Playgrounds ، توسعه دهندگان جوان را ترغیب می کند تا در Swift کار کنند. چالش امسال همانند سال گذشته ، ایجاد صحنه ای در Swift Playgrounds می باشد. پروژه ارسالی نیاز به ارائه صحنه ای تعاملی دارد که ظرف سه دقیقه قابل تجربه است. اپل استفاده از الگوها را در Swift Playgrounds یا Xcode را برای شروع پیشنهاد می کند. سپس شرکت کنندگان می توانند عناصر گرافیک ، صدا و سایر عناصر خود را اضافه کنند.

چالشی جالب همراه با جایزه

طبق قوانین چالش دانشجویی Swift ، این پروژه باید توسط یک فرد ایجاد شود ، نه یک گروه. اگرچه می تواند شامل کدهای منبع باز شخص ثالث و تصاویر و صدای معتبر از شخص ثالث باشد. محتوای پروژه باید به زبان انگلیسی باشد و در قالب فایل ZIP با اندازه 25 مگابایت یا کمتر ارائه شود. آخرین مهلت ارسال پروژه ، 18 آوریل ساعت 11:59 می باشد. شرکت کنندگان می توانند وضعیت ورود خود را از اول ماه  ژوئن مشاهده کنند. شرایط شرکت در این چالش :

  • شرکت کننده باید 13 سال یا بیشتر داشته باشد ، یا حداقل سن معادل آن در حوزه قضایی مربوطه را داشته باشد.
  • شرکت کننده باید به عنوان یک توسعه دهنده رایگان اپل یا بخشی از برنامه توسعه دهندگان پولی اپل ثبت شود.
  • شرکت کننده باید از یک مؤسسه دانشگاهی یا بصورت تحصیل در خانه ، سازمان STEM ، آکادمی توسعه دهندگان اپل یا از دبیرستان فارغ التحصیل شده باشد. (حضور کسانی که از دبیرستان فارغ التحصیل شده باشند و منتظر پذیرش در دانشگاه باشند ، منعی ندارد)

برندگان چالش دانشجویی Swift ، لباس انحصاری رویداد WWDC21 ، یک ست سنجاق سفارشی و یک سال عضویت در برنامه توسعه دهنده اپل را دریافت می کنند. در چالش سال گذشته ، اپل 350 نفر برنده انتخاب کرد. هر یک از برندگان یک ژاکت که با ایموجی های مختلف طرح چهارخانه داشت را به عنوان بخشی از بسته جایزه خود دریافت کردند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*