Ross Young اطلاعات جدیدی از نسل بعدی آیفون SE منتشر کرد


امید دلیری 14 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ross Young اطلاعات جدیدی از نسل بعدی آیفون SE منتشر کرد. به گفته این تحلیلگر ، این محصول قرار است در سال 2022 عرضه شود.

Ross Young می گوید نسل بعدی آیفون SE  از همان صفحه نمایش 4.7 اینچی نسخه فعلی برخوردار است. نسخه فعلی همانند آیفون 8 با نمایشگر 4.7 اینچی تولید شده است. چندی پیش شایعاتی منتشر شد که اپل در حال کار بر روی آیفون SE Plus است و ممکن است امسال عرضه شود. اما در اوایل ماه جاری ، Ming-Chi Kuo گفت تا سال 2022 آیفون جدیدی در سری SE وجود نخواهد داشت. برخی شایعات حاکی از آن است که ممکن است این محصول مجهز به 5G Sub-6 GHz نیز باشد.

خداحافظی با ناچ

Ross Young اضافه کرد که در سال 2023 شاهد یک نسخه 6.1 اینچی با صفحه نمایش Punch-Hole خواهیم بود. اطلاعات او همچنین حاکی از آن است که در سال 2021 هیچ تازه سازی  برای آیفون SE وجود ندارد. اما پس از تازه سازی جزئی در سال 2022 ، اپل می تواند تغییر اساسی در طراحی در سال 2023 ایجاد کند. گفته می شود که اپل در حال کار بر روی نسخه 6.1 اینچی ‌آیفون SE است که فاقد ناچ می باشد. گفته می شود که اپل قصد دارد در آیفون های پرچمدار 2022 از صفحه Punch Hole استفاده کند. بنابراین منطقی است که پس از معرفی مدل های جدید آیفون 14 با تغییر طراحی ، این تغییر یک سال بعد به آیفون SE برسد.

تولیدکنندگان گوشی های اندروید مدتی است که از صفحه نمایش Punch Hole استفاده می کنند. به این ترتیب می توانند فضای نمایشگر را به حداکثر برسانند. در عین حال فضا برای دوربین جلویی نیز بگذارند. به نظر می رسد این صفحه نمایش در آیفون هم استفاده می شود و جای ناچ را خواهد گرفت.

اگرچه احتمالاً تغییرات اندکی در طراحی آیفون SE در سال 2022 اعمال خواهد شد. اما به گفته Ross Young انتظار می رود این محصول مجهز به پردازنده به روز شده و 5G Sub-6 GHz باشد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*