Airtag بالاخره معرفی شد


امید دلیری 1 اردیبهشت 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل بالاخره AirTag را در رویداد Spring Loaded معرفی کرد. دستگاه ردیابی بلوتوثی که با اتصال به وسایلی مانند کلید و کیف پول برای ردیابی آن ها طراحی شده است. این ردیاب به شما امکان می دهد تا آن را مستقیماً در اپلیکیشن Find My پیدا کنید.

ردیابی به نسبت گران قیمت

AirTag ها می توانند در هر دستگاه مجهز به تراشه U1 مانند آیفون 12 ، برای یافتن محل دقیق وسیله ی کاربر مورد استفاده قرار گیرد. این ردیاب شما را به سمت وسیله مورد نظرتان  راهنمایی کند. این ردیاب ها با ترکیبی از بازخورد تصویری ، لرزشی و صوتی ، وسایل شما را به ساگی دنبال می کنند. Kaiann Drance معاون بازاریابی جهانی محصولات اپل می گوید :

ما خوشحالیم که با معرفی AirTag ، با استفاده از شبکه گسترده My Find ، این قابلیت جدید باورنکردنی را برای کاربران آیفون به ارمغان می آوریم ، تا به آنها کمک کند وسایل مهم خود را ردیابی و پیدا کنند. AirTag با طراحی ، تجربه بی نظیر پیدا کردن و ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی داخلی ، روش دیگری را برای استفاده از اکوسیستم اپل و افزایش قابلیت آیفون را به مشتریان ارائه می دهد.

هر AirTag از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و در برابر آب و گرد و غبار IP67 مقاوم است. دستگاه های کوچک و سبک دارای یک بلندگوی داخلی هستند. این بلندگو برای کمک به مکان یابی آنها ، صداهایی را پخش می کند. همچنین قاب آن قابل جدا شدن است تا کاربران بتوانند به راحتی باتری آن را تعویض کنند. این محصول از روش نصب مشابه AirPods اپل استفاده می کند. فقط کافیست یک AirTag را به آیفون خود نزدیک کنید تا به هم متصل شوند. همچنین می توانید AirTag را به وسیله ای اختصاص دهید و نام آن را با استفاده از پیش فرضهایی مانند Keys یا Jacket تغییر دهید یا به جای آن از نام سفارشی استفاده کنید.

حفظ حریم خصوصی

اپل می گوید داده های مکانی AirTag ، با رمزگذاری سرتاسر خصوصی و ناشناس نگه داشته می شوند. این ردیاب را می توان به تنهایی در کیسه یا جیب قرار داد. یا به طیف وسیعی از لوازم جانبی طراحی شده توسط اپل برای این ردیاب متصل کرد. هنگامی AirTag راه اندازی شد ، در برگه جدید موارد در اپلیکیشن Find My ظاهر می شود. جایی که می توانید مکان فعلی یا آخرین مکان شناخته شده وسیله را روی نقشه مشاهده کنید. اگر وسیله ای را گم کنید که در محدوده بلوتوث باشد ، می توانید از اپلیکیشن Find My استفاده کنید تا صدایی را از AirTag پخش کنید تا وسیله گم شده را پیدا کنید.

همچنین می توانید از Siri بخواهید تا وسیله را پیدا کند. اگر AirTag در نزدیکی آن باشد ، صدایی پخش می کند. هر AirTag با استفاده از فناوری Ultra Wideband مجهز به تراشه U1 طراحی شده توسط اپل می باشد. این فناوری با دقت بیشتری می تواند فاصله و جهت AirTag را تعیین کند. اگر AirTag از صاحب آن جدا شود و خارج از دامنه بلوتوث باشد ، شبکه Find My می تواند به ردیابی آن کمک کند. می توانید AirTag را در حالت گمشده قرار دهید تا هنگامی که وارد در محدوده شبکه یا توسط شبکه ‌Find My پیدا شود ، از آن مطلع شوید.

اگر AirTag گمشده توسط شخص دیگری پیدا شود ، می تواند با استفاده از آیفون یا هر دستگاه دارای قابلیت NFC بر روی آن ضربه زده و به وب سایتی منتقل شود که شماره تلفن صاحب آن را نمایش دهد. البته درصورتی که صاحب ، شماره خود را ارائه داده باشد. این ردیاب ها را می توان با حکاکی های سفارشی از جمله ایموجی شخصی سازی کرد. قیمت تکی این محصول 29 دلار و قیمت بسته 4 عددی آن ، 99 دلار می باشد. سفارشات آنلاین این محصول ، جمعه 30 آوریل آغاز می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*