Apple TV 4K جدید معرفی شد


امید دلیری 1 اردیبهشت 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل نسخه جدیدی از Apple TV 4K را در رویداد Spring Loaded معرفی کرد. نسخه جدید به سادگی Apple TV 4K جدید نامیده می شود. این محصول مجهز به تراشه A12 Bionic و ریموت Siri کاملاً جدید می باشد.

پردازنده جدید

اضافه شدن تراشه A12 Bionic به Apple TV 4K باعث افزایش چشمگیر عملکرد گرافیکی ، رمزگشایی ویدئو و پردازش صدا می شود. محصول جدید اپل از نرخ فریم HDR و فیلم Dolby Vision پشتیبانی می کند. این امر امکان حرکت سریع با سرعت 60 فریم در ثانیه را فراهم می کند. این ویژگی اجازه می دهد تا محتوا روانتر از نسل قبلی تلویزیون اپل پخش شود و زنده تر به نظر برسد. اپل همچنین اعلام کرد که آنها با ارائه دهندگان اصلی محتوا مانند NBCUniversal و Fox Sports در حال کار بر روی HDR با نرخ فریم بالا  هستند.

در Apple TV 4K جدید ویژگی جدیدی وجود دارد که به تلویزیون اپل امکان می دهد با آیفون کار کند تا کیفیت تصویر تلویزیون شما را بهبود بخشد. این محصول از سنسور نور آیفون استفاده می کند تا تعادل رنگ را با مشخصات استاندارد صنعتی مقایسه کند. با استفاده از این داده ها ، Apple TV 4K می تواند به طور خودکار خروجی فیلم خود را تنظیم کند. بنابراین رنگ ها دقیق تر و کنتراست بهبود یافته متناسب با تلویزیون شما و همه بدون نیاز به تنظیمات تلویزیون ارائه شود.

ریموت جدید

یکی از بزرگترین موارد اضافه شده به نسل جدید Apple TV 4K ، ریموت Siri از نو طراحی شده است. این ریموت صفحه کلیک جدید با ناوبری پنج طرفه است. به گفته اپل دقت بهتری هنگام مرور محتوا در tvOS فراهم می کند. کاربران همچنین می توانند انگشت خود را در امتداد حلقه بیرونی صفحه کلیک قرار دهند تا به کنترل jog دسترسی پیدا کنند. کنترل jog برای یافتن صحنه خاصی در یک نمایش یا فیلم مفید است. اپل امیدوار است که بتواند مشکلات موجود در ریموت فعلی را برطرف کند. اپل خاطرنشان کرد که نسخه جدید با راحتی بیشتری در دستان قرار گرفته است.

علاوه بر این ، یک دکمه روشن / خاموش جداگانه وجود دارد که برق تلویزیون را کنترل می کند. یک دکمه جداگانه برای قطع صدا ، دکمه های معمول صدا ، پخش / مکث ، برگشت و خانه در ریموت جدید وجود دارند. همچنین اپل دکمه ‌Siri را به کنار ریموت منتقل کرده است. مدل 32 گیگابایت Apple TV 4K جدید با قیمت 179 دلار و مدل 64 گیگابایت آن 199 دلار عرضه می شوند. پیش خرید این محصول در تاریخ 30 آوریل آغاز می شود. راه اندازی این محصول در نیمه دوم ماه مه در بیش از 30 کشور انجام می شود. ریموت جدید ‌Siri  هم به صورت جداگانه با قیمت 59 دلار در دسترس خواهد بود. این ریموت با مدل های قبلی Apple TV‌ 4K and ‌Apple TV‌ HD سازگار می باشد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*