تأخیر در تولید عینک اپل باعث شده عرضه این محصول در اوایل سال 2022 بعید به نظر برسد


امید دلیری 6 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تأخیر در تولید عینک اپل باعث شده عرضه این محصول در اوایل سال 2022 بعید به نظر برسد. گزارش سوال برانگیز جدیدی از زنجیره تأمین می گوید که آزمایش عینک اپل یا هدست AR به تأخیر افتاده است.

اعتقاد بر این بود که اپل در حال کار بر روی یک هدست AR برای عرضه در سال می باشد. اما اخیراً پیش بینی شده است که عینک اپل در سال 2025 عرضه خواهد شد. گزارش جدید زنجیره تامین ادعا می کند که اپل انتظار داشت که تولید عینک خود را در سه ماهه اول 2021 انجام دهد. به گفته Digitimes ، منابع می گویند که اپل حرکت به سمت مرحله دوم توسعه این محصول را به تعویق انداخته است. تمرکز مرحله دوم قرار است بر روی کاهش وزن و افزایش عمر باتری باشد. Digitimes قبلاً گزارش داده بود که این مرحله آغاز شده است.

اکنون منابع Digitimes می گویند که آزمایش به اصطلاح “P2” به تأخیر افتاده است. بنابراین تأمین کنندگان در حال تجدید نظر در تخمین زمان عرضه و تولید عینک اپل هستند. منابع Digitimes می گویند که بعید است تاریخ شروع پیش بینی شده قبلی آنها در سه ماهه اول 2022 برای تولید انبوه رخ دهد. Digitimes دارای سابقه قوی در مورد صحت و اطمینان منابع خود است. اما در مورد نحوه تفسیر اطلاعات بسیار ضعیف است. این گزارش در مورد برنامه های اپل برای عینک خود است. با این وجود ممکن است منابع به هدست جداگانه AR / VR اشاره داشته باشند. پیش بینی می شود هدست VR قبل از عینک اپل و احتمالاً در سال 2022 روانه بازار شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*