اپل watchOS 7.4 را منتشر کرد


امید دلیری 7 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل watchOS 7.4 را منتشر کرد. یکی از ویژگی های مهم این به روزرسانی ، پشتیبانی از Face ID است. از این ویژگی می توان برای باز کردن قفل آیفون هنگام استفاده از ماسک استفاده کرد.

watchOS 7.4 را می توان به طور خودکار در ساعت اپل دانلود و نصب کرد. با باز کردن برنامه ساعت اپل در آیفون ، با انتخاب My Watch و سپس General و بعد Update Software می توانید به روزرسانی جدید را نصب کنید. پس از دانلود به روزرسانی در آیفون ، ساعت اپل باید روی شارژر قرار گیرد. ساعت شما باید شارژ کافی داشته باشد تا امکان نصب به روزرسانی فراهم شود. اگر بخواهید به روزرسانی را به طور مستقیم در ساعت انجام دهید ، باز هم باید ساعت خود را بر روی شارژر قرار دهید.

اصلی ترین ویژگی اضافه شده به watchOS 7.4 ، پشتیبانی از Face ID است. این ویژگی فقط در آیفون های دارای سیستم عامل iOS 14.5 در دسترس می باشد. اپل مکانیزمی را معرفی کرد که در مواردی که ماسک صورت باعث بروز تداخل در Face ID می شود ، از ساعت اپل به عنوان تأیید هویت کاربر استفاده شود. گزینه جدیدی در منوی Face ID & Passcode برنامه تنظیمات آیفون اضافه شده است. این گزینه ، امکان باز کردن قفل آیفون با ساعت اپل را ارائه می دهد. برای کارکرد این ویژگی ، این گزینه باید فعال شود. با فعال شدن این ویژگی ، ساعت اپل اعلاناتی مبنی بر باز شدن قفل آیفون را نمایش می دهد. همچنین در صورت لزوم دکمه ای را برای قفل مجدد آیفون ارائه می دهد.

آخرین به روزرسانی اپل برای watchOS در 15 فوریه انجام شد. watchOS 7.3.1 مشکل شارژ را در برخی از مدل های ساعت اپل برطرف کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*