tvOS 14.5 با پشتیبانی از دسته بازی منتشر شد


امید دلیری 7 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

tvOS 14.5 با پشتیبانی از دسته بازی منتشر شد. اپل این به روزرسانی را برای عموم منتشر کرده است. با این به روزرسانی ، سیستم عامل Apple TV اکنون از دسته های بازی پشتیبانی می کند. همچنین ویژگی جدیدی در این به روزرسانی به اسم Color Balance اضافه شده است.

پشتیبانی از دسته های کنسول های بازی ، ویژگی مهم به روزرسانی جدید اپل تی وی

به روزرسانی های tvOS معمولاً شامل اضافه شدن ویژگی های زیادی نیست و شامل برخی اصلاحات کوچک است. مسلماً بزرگترین تغییر tvOS 14.5 ، به پشتیبانی آن از دسته های بازی PlayStation 5 و Xbox Series X است. افزودن پشتیبانی برای دسته ها ، گزینه های بیشتری برای انجام بازی در Apple TV در اختیار کاربران قرار می دهد. بسیاری از بازی هایی که در Apple Arcade گنجانده شده اند ، از دسته بازی هم پشتیبانی می کنند. بنابراین طبیعی است که اپل از دسته های کنسول های نسل فعلی پشتیبانی کند. پشتیبانی از دسته های Xbox Series X و PlayStation 5 DualSense از قبل در iOS وجود داشته است.

همچنین در جریان رویداد Spring Loaded ، ویژگی جدیدی به نام Color Balance برای tvOS 14.5 معرفی شد. این ویژگی باعث بهبود تصویر در تلویزیون متصل به Apple TV می شود. تمام مدل های Apple TV که از tvOS 14.5 استفاده می کنند می توانند از آیفون برای انجام مراحل سریع و با فاصله یک اینچ از یک منطقه خاص صفحه استفاده کنند. این به روزرسانی همچنین شامل مجموعه ای از رفع اشکالات و بهبود عملکرد است. این به روزرسانی می تواند به طور خودکار بر روی نسل چهارم Apple TV یا Apple TV 4K نصب شود.

با ورود به Settings و انتخاب System ، سپس Software Updates و به دنبال آن Update Software و سپس با گزینه Download and Install می توانید به روزرسانی را انجام دهید. به روزرسانی قبلی tvOS اپل یعنی tvOS 14.4 ، در تاریخ 26 ژانویه منتشر شد. این به روزرسانی عمدتاً شامل اصلاحات جزئی و بهبود ثبات بود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*