اپل دومین نسخه آزمایشی iOS 14.6 ، iPadOS 14.6 و tvOS 14.6 را منتشر کرد


امید دلیری 11 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل دومین نسخه آزمایشی iOS 14.6 ، iPadOS 14.6 و tvOS 14.6 را منتشر کرد. غول تکنولوژی کمی بعد از انتشار اولین نسخه آزمایشی 14.6 ، اکنون دومین نسخه آزمایشی را برای سیستم عامل های خود منتشر کرد.

نسخه های آزمایشی 14.6 را می توانید از پورتال وب Apple Beta دریافت کنید. همچنین افرادی که در برنامه آزمایشی ثبت نام کرده اند می توانند از طریق Apple Developer Center نسخه های آزمایشی را دریافت کنند. هنوز مشخص نیست که چه تغییرات یا ویژگی های جدیدی در این نسخه ها گنجانده شده است. با توجه به ویژگی های اضافه شده به iOS 14.5 و iPadOS 14.5 ، این احتمال وجود دارد که دومین نسخه آزمایشی شامل تغییرات زیرمجموعه ی نسخه های قبلی باشند.

دومین نسخه آزمایشی ، پس از انتشار اولین نسخه آزمایشی که در 22 آوریل منتشر شد ، دنبال می شود. بتای اولیه عمومی برای همان ساختها در 23 آوریل راه اندازی شد. دقیقاً مشخص نیست که اپل در حال حاضر چه ویژگی هایی در iOS 14.6 گنجانده است. اما تغییر شماره نسخه نشان می دهد که این تغییرات شامل رفع اشکالات و بهبودهای پشت صحنه نمی شود. به نظر می رسد که بیشتر تمرکز این به روزرسانی بر روی تغییر ویژگی ها خواهد بود.

اپل هنگام انتشار اولین نسخه آزمایشی 14.6 ، گزینه جدیدی را در تنظیمات ارائه کرد. این گزینه امکان نصب هر دو نسخه از سیستم عامل ها یعنی هم iOS 14.5 و هم iOS 14.6 را برای توسعه دهندگان فراهم می کند.

اپل همچنین نسخه آزمایشی جدید نرم افزار HomePod را برای آزمایش کنندگان منتشر کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*