شرکت Rockley Photonics : ساعت اپل تا سال 2022 مجهز به سیستم تشخیص میزان قند خون می شود


امید دلیری 19 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Rockley Photonics : ساعت اپل تا سال 2022 مجهز به سیستم تشخیص میزان قند خون می شود. شرکت Rockley Photonics که یک شرکت مستقر در انگلستان است ، همکاری خود با اپل را فاش کرده است.

ساعت اپل ، ساعت هوشمندی که به سلامت کاربران اهمیت زیادی می دهد

این شرکت حسگرهایی را برای نظارت بر خون فرد با استفاده از نور مادون قرمز طراحی می کند. گفته می شود این سنسورها می توانند با استفاده از تجهیزات پزشکی یا تخصصی از جمله نظارت بر سطح قند خون و الکل ، عناصری را که به طور معمول ممکن است کنترل کنند. در پرونده SEC که اولین بار توسط UK’s Telegraph گزارش شد ، Rockley Photonics در حال آماده شدن برای حضور در نیویورک است. این شرکت همچنین جزئیات روابط مالی خود را فاش کرده است. طبق این سند ، اپل به عنوان یکی از معدود مشتریان بزرگ این شرکت شناخته شده است.

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر این که بیش از 100 میلیون نفر از ساعت اپل استفاده می کنند. این آمار نشان می دهد که محصول پوشیدنی جذاب اپل از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

اپل ، بزرگترین و مهم ترین مشتری شرکت Rockley Photonics

Rockley ادعا می کند که دو مشتری بزرگ ، 100 درصد از درآمد این شرکت را در سال 2020 و 99.6 درصد را در سال 2019 تشکیل داده اند. اگرچه مشخص نیست که اپل بزرگترین یا دومین مشتری بزرگ این شرکت است. اما به نظر می رسد علاقه اپل به حسگرها و بهبود محصولات خود و همچنین وجود نام اپل ، این شرکت را می تواند مشتری اصلی قلمداد کند. گفته می شود که Rockley Photonics ، توافقنامه تهیه و توسعه مداوم خود را با اپل منعقد کرده است. این شرکت پیش بینی می کند برای بیشتر درآمد خود به این توافقنامه اعتماد کند. بیشتر درآمد آن نیز از هزینه های مهندسی برای کارهای توسعه در محصولات آینده است.

Andrew Rickman مدیر عامل Rockley گفت که پیش بینی می کند فناوری توسعه یافته توسط این شرکت تا سال 2022 در محصولات مصرفی وجود داشته باشد. هرچند از بیان اینکه آیا اپل درگیر آن خواهد بود یا نه ، خودداری کرد. مدت هاست که شایعه می شود اپل در حال کار بر روی روش هایی برای افزودن نظارت بر قند خون به ساعت خود است. شایعاتی درباره سری 7 ساعت اپل ادعا می کنند که این ویژگی در راه است.

اپل همچنین در حال کار بر روی برنامه هایی برای ثبت اختراع است. برنامه هایی که می توانند به جای اعتماد به خونگیری ، برای کنترل سطح قند خون از طریق پوست استفاده شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*