Apple TV 4K جدید از HDR نرخ فریم بالا در اپلیکیشن YouTube پشتیبانی می کند


امید دلیری 1 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Apple TV 4K جدید از HDR نرخ فریم بالا در اپلیکیشن YouTube پشتیبانی می کند. کاربری کشف کرده است که YouTube در دستگاه تلویزیون جدید اپل محتوای HDR با نرخ فریم بالا را پخش می کند.

اپل طی رویداد Spring Loaded ، محصول چاضافه شدن تراشه A12 Bionic به Apple TV 4K باعث افزایش چشمگیر عملکرد گرافیکی ، رمزگشایی ویدئو و پردازش صدا می شود. محصول جدید اپل از نرخ فریم HDR و فیلم Dolby Vision پشتیبانی می کند. این امر امکان حرکت سریع با سرعت 60 فریم در ثانیه را فراهم می کند. این ویژگی اجازه می دهد تا محتوا روانتر از نسل قبلی تلویزیون اپل پخش شود. علاوه بر آن ، محتوا زنده تر به نظر برسد.

Apple TV 4K جدید اکنون برای خرید در دسترس است. یک مشتری نکته بین متوجه شده است که اپلیکیشن YouTube از یکی از ویژگی های اصلی آن پشتیبانی می کند. به لطف پردازنده A12 محصول جدید می تواند محتوای نرخ فریم بالا را در HDR بدون هیچ محدودیتی پردازش کند. پیش از این ، محتوای YouTube که با تلویزیون HD در تلویزیون اپل مشاهده می شد به 30 هرتز محدود می شد. با کمال تعجب ، یوتیوب از پخش محتوای 4K HDR در 60 هرتز و بدون بروزرسانی پشتیبانی می کند.

کاربران همچنین موضوع دیگری را هم کشف کرده اند. این که Apple TV 4K جدید هنگام اتصال از طریق درگاه ARC HDMI می تواند به عنوان گیرنده صوتی برای HomePod عمل کند. این ویژگی های جدید به تنهایی ممکن است محصول جدید را به یک نسخه برتر نسبت به مدل های قدیمی تبدیل کند. این دستگاه با قیمت 179 دلار و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس است. همراه با ریموت Siri جدید که با طراحی ارگونومی و دکمه های فیزیکی دوباره طراحی شده است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*