سامسونگ تولید صفحه نمایش 120Hz ProMotion برای آیفون 13 را آغاز کرده است


امید دلیری 9 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سامسونگ تولید صفحه نمایش 120Hz ProMotion برای آیفون 13 را آغاز کرده است. گزارش شده است که سامسونگ و ال جی ،  تولید پنل های OLED را برای آیفون 13 آغاز کرده اند. همچنین گفته می شود سامسونگ نمایشگرهای 120Hz ProMotion را برای مدل های Pro ایجاد می کند. قبلا شایعه شده بود که شرکت BOE برنده سفارش تولید صفحه نمایش OLED برای آیفون 13 شده است.

در آستانه آغاز پاییز ، اعضای زنجیره تأمین اپل در حال افزایش تولید قطعات برای مدل های جدید آیفون هستند. به نظر می رسد اعضای زنجیره تأمین اپل در چند ماه آینده سطح بالایی از سفارشات را برآورده کنند. در مورد نمایشگرها ، به نظر می رسد که افزایش سرعت زودتر از آنچه که فکر می کنید آغاز شده است. سامسونگ و ال جی به عنوان تولیدکننده صفحه نمایش آیفون 13 در حال بازگشت هستند. طبق گفته وبسایت The Elec ، این دو شرکت تولید پنل های OLED مورد نیاز اپل را آغاز کرده اند.

رقیبی که برای رقیبش قطعه تولید می کند

این زمان تقریباً یک ماه زودتر از برنامه تولید اپل برای آیفون 12 است . اگرچه برنامه های آن زمان به دلیل همه گیری ویروس COVID-19 به تأخیر افتاد. منابع این گزارش ادعا می کنند که سامسونگ از نیمه ماه May تولید خود را آغاز کرده است. در حالی که ال جی در اواخر ماه تولید قطعات را آغاز کرده است. تصور می شود سامسونگ حدود یک هفته جلوتر از شرکت ال جی است. گفته می شود که از میان این دو شرکت ، سامسونگ تنها تأمین کننده پنل های OLED با ترانزیستور فیلم نازک (TFT) اکسید پلی کریستالی با درجه حرارت پایین (LTPO) به اپل است.

مدتی است که شایعاتی در مورد مدل های Pro آیفون 13 مورد منتشر شده اند. شایعاتی مبنی بر اینکه این مدل ها از نمایشگرهای LPTO از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کنند. همچنین این صفحه نمایش مجهز به ویژگی ProMotion می باشد. برای مدل های غیر Pro ، اپل به استفاده از پنل های TCT OLED سیلیکون چند بلوری (LTPS) با درجه حرارت پایین که توسط ال جی ارائه می شود ، ادامه خواهد داد. از نظر تعداد ، سامسونگ 80 میلیون واحد نمایشگر برای آیفون جدید تولید می کند. همچنین 120 تا 130 میلیون پانل OLED برای اپل تولید می کند. ال جی ظاهراً 30 میلیون نمایشگر برای آیفون 13 و در مجموع 50 میلیون واحد در سال برای اپل فراهم می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*