اپلیکیشن Apple TV با پشتیبانی از 4K و Dolby Atmos برای Nvidia Shield منتشر شد


امید دلیری 12 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Apple TV با پشتیبانی از 4K و Dolby Atmos برای Nvidia Shield منتشر شد. اپلیکیشن Apple TV و +Apple TV اکنون برای دستگاه های پخش Nvidia Shield مبتنی بر Android TV در دسترس هستند.

از اول ژوئن ، دارندگان Nvidia Shield می توانند از اپلیکیشن Apple TV استفاده کنند. آن ها با استفاده از این اپلیکیشن می توانند برنامه های کامل و انحصاری اپل و سایر نمایش های تلویزیونی و فیلم ها را تماشا کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن ، پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K HDR و Dolby Atmos است. دارندگان مدل Nvidia Shield 2019 همچنین می توانند از ارتقا-سطح مبتنی بر هوش مصنوعی 4K استفاده کنند. به این ترتیب محتوای قدیمی در نمایشگرهایی با وضوح بالاتر ، واضح تر به نظر می رسند. علاوه بر این ، تمامی کاربران Nvidia Shield قادر به کنترل اپلیکیشن Apple TV با استفاده از دستورات دستیار Google هستند.

انتشار اپلیکیشن سرویس پخش اپل برای Nvidia Shield ، پیش از انتشار مجموعه محتوای تابستانی اپل تی وی است. این مجموعه شامل فصل دوم سریال های Ted Lasso و Home Before Dark می باشد. همچنین محتوای جدیدی هم در این مجوعه ی تابستاتی وجود دارند از جمله سریال های مانند Physical و Lisey’s Story. در اوایل سال 2021 ، اپل اپلیکیشن و سرویس اپل تی وی و خود را با سخت افزار Google TV به Chromecast گسترش داد.

دستگاه پخش Nvidia Shield بر پایه ی Android TV ساخته شده است. این دستگاه همچنین به کاربران امکان می دهد دستگاه های خود را با استفاده از کارت گرافیک GeForce به دستگاه های بازی تبدیل کنند. مشترکان جدید همچنین می توانند به صورت رایگان ، از دوره هفت روزه آزمایشی +Apple TV استفاده کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*