اپل کاربران را مجبور به بروزرسانی از iOS 14 به iOS 15 نمی کند


امید دلیری 18 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل کاربران را مجبور به بروزرسانی از iOS 14 به iOS 15 نمی کند. به روزرسانی های بعدی iOS به عنوان دو گزینه ارائه می شود. این امر به کاربران اجازه می دهد تا یکی از گزینه ها را انتخاب کنند. یا تمام ویژگی های جدید iOS 15 را بدست آوردند و یا فقط به روزرسانی های امنیتی را به دست آورند. به روزرسانی جدید iOS 15 اپل شامل تعدادی از ویژگی ها و تغییرات کوچکتر است. غول فناوری طی رویداد WWDC 2021 ، ویژگی های جدید سیستم عامل iOS آینده خود را معرفی کرد.

اپل اعلام کرده است که در حال تغییر شکل نحوه بروزرسانی سیستم عامل iOS است. قبلاً فقط امکان دانلود یک به روزرسانی که کاربر می توانست آن را نصب کند یا نه وجود داشت. اما اکنون به روزرسانی های آینده با انتخاب دو گزینه منتشر می شود. اپل در پیش نمایش iOS 15 گفت: iOS اکنون بین دو نسخه به روزرسانی نرم افزاری ، گزینه انتخابی را در برنامه تنظیمات ارائه می دهد. به محض انتشار به روزرسانی ، برای دریافت جدیدترین ویژگی ها و کاملترین مجموعه به روزرسانی های امنیتی ، می توانید به جدیدترین نسخه iOS 15 به روز شوید. 

اپل اضافه کرد که همچنین می توانید با سیستم عامل iOS 14 ادامه دهید. البته همچنان بروزرسانی های امنیتی مهم را دریافت کنید. تا زمانی که آماده ارتقا به نسخه اصلی بعدی شوید ، می توانید از سیستم عامل قبلی اما با اضافه شدن به روزرسانی های امنیتی استفاده کنید. هدف پیش فرض این است که اطمینان حاصل شود همه کاربران به محض دسترسی به روزرسانی ها ، به روزرسانی اصلی امنیتی را دریافت می کنند. این امر همچنین باعث جلوگیری از اشکالات پیش بینی نشده در به روزرسانی iOS پس از انتشار می شود. همانطور که اخیراً مشکلاتی در نسخه آزمایشی iOS 14.7 مشاهده شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*