اپلیکیشن Healthcare در iOS 15 از اشتراک اطلاعات پشتیبانی می کند


امید دلیری 24 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Healthcare در iOS 15 از اشتراک اطلاعات پشتیبانی می کند. شرکت Meditech ارائه دهنده این اپلیکیشن مراقبت های بهداشتی می باشد. این شرکت اعلام کرده است که پلتفرم آن از اشتراک اطلاعات بهداشتی با پزشکان و بیمارستان ها در iOS 15 پشتیبانی می کند. همانطور که می دانید غول فناوری به تازگی طی رویداد WWDC 2021 ، ویژگی های جدید سیستم عامل iOS آینده خود را معرفی کرد.

اپلیکیشن Healthcare به کاربران iOS 15 این امکان را می دهد تا اطلاعات مربوط به بهداشت را با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی خود به طور ایمن به اشتراک بگذارند. کاربران می توانند اطلاعاتی را که می خواهند با پزشکان و بیمارستان ها به اشتراک بگذارند ، انتخاب کنند. از طرف ارائه دهندگان خدمات پزشکی و بهداشتی هم این اقدام مفید است. زیرا پزشکان می توانند بدون نیاز به ورود به سیستم جداگانه ، اطلاعات کاربر را مشاهده کنند. این اطلاعات در در یک داشبورد تحت وب مشاهده می شوند. در صورت انتخاب ، کاربر می تواند اطلاعات آیفون ، اپل واچ و طیف وسیعی از اپلیکیشن ها یا لوازم جانبی شخص ثالث را به اشتراک بگذارد.

این می تواند به متخصصان پزشکی این امکان را بدهد تا روند یا تغییرات فرد را در طول زمان کنترل و تجزیه و تحلیل کنند. شرکت Meditech می گوید که سیستم آن برای حفظ حریم خصوصی و امنیت ساخته شده است. همه اطلاعات به صورت end-to-end رمزگذاری شده اند و پس از تبادل ، ایمن خواهند ماند. همراه اپلیکیشن Healthcare ، پلتفرم هایی مثل :

  • Cerner
  • Allscripts
  • AthenaHealth
  • CPSI 
  • DrChrono

هم هنگام راه اندازی در پاییز از اشتراک گذاری ایمن پشتیبانی می کنند. Meditech سازنده اپلیکیشن Healthcare می گوید ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی فعلی که از سیستم عامل آن استفاده می کنند ، در هفته های آینده جزئیات بیشتری در مورد ثبت نام دریافت می کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*