به گفته وبسایت SellCell ، حدود 75 درصد از کاربران اپل نمی خواهند نام آیفون بعدی ، آیفون 13 باشد


امید دلیری 1 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به گفته وبسایت SellCell ، حدود 75 درصد از کاربران اپل نمی خواهند نام آیفون بعدی ، آیفون 13 باشد. طبق یک نظرسنجی جدید ، بسیاری از کاربران آیفون می خواهند آیفون 13 نام دیگری داشته باشد. اگرچه تنها درصد کمی این نام را خرافی می بینند.

این نظرسنجی توسط وبسایت SellCell انجام شده است. در مجموع 74 درصد از پاسخ دهندگان در این نظر سنجی ، اظهار داشتند که امیدوارند آیفون 13 نام دیگری داشته باشد. پاسخ دهندگان همچنین به بهترین نام بالقوه رأی دادند. آیفون 2021 با 38 درصد آرا در جایگاه نخست قرار گرفت. با این حال تنها حدود 18 درصد از پاسخ دهندگان در مورد عدد 13 خرافات دارند. این یعنی از هر پنج کاربر اپل ، یک کاربر خرافاتی است.

همچنین به نظر می رسد اکثر کاربران اپل آماده عرضه آیفون بعدی می باشند. طبق این نظرسنجی ، 64 درصد افراد گفته اند که اکنون از خرید آیفون صرف نظر کرده اند تا منتظر مدل های جدید در پاییز باشند. وبسایت SellCell همچنین از کاربران اپل در مورد نسخه بعدی سیستم عامل آیفون یعنی iOS 15 ، نظرسنجی کرد. حدود 52 درصد اظهار داشتند که کمی یا اصلاً از ویژگی های جدید در iOS 15 هیجان زده نیستند.

در مورد محبوب ترین ویژگی های جدید ، 23 درصد افراد ، اپلیکیشن Wallet به روز شده را به عنوان اپلیکیشن مورد علاقه خود معرفی کردند. حدود 17 درصد جستجوی پیشرفته Spotlight را انتخاب کردند. 14.2 درصد گفتند ویژگی جدید Find My را انتخاب کردند. حدود 32 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که کاش iOS 15 ویجت های تعاملی را معرفی کند. در حالی که 21 درصد گفتند که ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن ، مهمترین مورد اضافه شده برای آنها نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*