نسخه آزمایشی Spotify از دستگاه های مبتنی بر پردازنده M1 بصورت بومی پشتیبانی می کند


امید دلیری 14 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه آزمایشی Spotify از دستگاه های مبتنی بر پردازنده M1 بصورت بومی پشتیبانی می کند. این پلتفرم پخش موسیقی نسخه آزمایشی جدید خود برای دستگاه های M1 با پشتیبانی بومی سیلیکون اپل را منتشر کرد.

طبق گفته Spotify  ، نرم افزار آزمایشی دارای ویژگی هایی است. این ویژگی ها شامل بهبود سازگاری و بهینه سازی برای سیستم های مبتنی بر پردازنده ‌M1 شرکت اپل است. نرم افزار آزمایشی را می توان از سایت Spotify دانلود و نصب کرد. این پلتفرم به دنبال بازخورد نحوه عملکرد نرم افزار خود است. این شرکت می گوید چون این یک نسخه آزمایشی است ، ممکن است رفتاری غیرمنتظره وجود داشته باشد. اما از بازخورد کاربران برای تغییر و بهبود این نرم افزار استفاده خواهد شد.

کاربران این پتلفرم از زمان عرضه اولین مک های مبتنی بر پردازنده M1 در سال گذشته ، درخواستی داشته اند. این درخواست ، پشتیبانی اپلیکیشن Spotify بصورت بومی از مک های مبتنی بر پدازنده ‌M1‌ بوده است. بنابراین این خبر پشتیبانی بومی نسخه آزمایشی Spotify ، خوشایند کاربرانی است که دارای محصولات اپل با پردازنده ‌M1 هستند. این اولین اپلیکیشنی نیست که پشتیبانی بومی از پردازنده M1 را ارائه می دهد. چندی پیش شرکت Adobe آزمایش اپلیکیشن Adobe Illustrator را بر روی آخرین معماری تراشه اپل آغاز کرده است. این شرکت اولین نسخه آزمایشی Illustrator برای مک های M1 منتشر کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*