اپل پاور بانک MagSafe را معرفی کرد


امید دلیری 23 تیر 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پاور بانک MagSafe را معرفی کرد. غول فناوری محصول جدیدش را در وب سایت خود معرفی کرده است. این محصول برای آیفون 12 ، آیفون 12mini ، آیفون 12Pro و ​​آیفون 12Pro Max طراحی شده است. قیمت این محصول 99 دلار می باشد و تحویل آن به مشتریان از 19 ژوئیه آغاز می شود.

پاور بانک MagSafe به صورت مغناطیسی به پشت آیفون متصل می شود و حلقه مغناطیسی آن را با آیفون تراز می کند. این محصول در رنگ سفید عرضه می شود و به نظر می رسد با روکش سیلیکونی پوشانده شده است. بر اساس تصاویر منتشر شده ، این محصول دارای باتری 11.13Wh است که شارژ جزئی برای آیفون را دراختیار شما قرار می دهد. برای مقایسه ، ‌iPhone 12‌ باتری 10.78Wh دارد. این محصول می تواند آیفون شما را با 5 وات شارژ کند. اما اگر به برق متصل باشد ، می تواند تا 15 وات شارژ کند.

 

ادامه پیشرفت فناوری شارژ بیسیم

پاور بانک MagSafe و آیفون می توانند به طور همزمان شارژ شوند. اپل می گوید که می توان با اتصال یک کابل Lightning به این پاوربانک ، تا 15 وات شارژ بی سیم دریافت کرد. همچنین با یک شارژر 20 وات ، این محصول و آیفون با سرعت بیشتری شارژ می شود. اپل برای شارژ محصول جدیدش ، آداپتور برق USB-C 20W یا بالاتر و کابل USB-C به Lightning را توصیه می کند. اگر آیفون به برق متصل باشد ، پاور بانک نیز از طریق آیفون شارژ می شود.

اپل در یک سند پشتیبانی گفته است که برای استفاده از پاور بانک MagSafe ، به iOS 14.7 یا بالاتر نیاز است. وضعیت شارژ را می توان در صفحه اصلی یا در بخش Today View با ویجت باتری ها مشاهده کرد. طبق گفته اپل ، ممکن است آیفون هنگام شارژ شدن کمی گرم شود. اگر بیش از حد گرم شود ، به منظور افزایش طول عمر باتری ، میزان شارژدهی تا 80 درصد محدود می شود. هنگامی که آیفون خنک شد ، فرایند شارژ مجدداً شروع می شود.

ویژگی مدیریت شارژ به شما کمک می کند تا سلامتی باتری در هنگام اتصال طولانی مدت پاور بانک MagSafe به برق ، حفظ شود. با فعال کردن گزینه Optimized Battery Charging ، کاربران اعلانی را در Lock Screen مشاهده می کنند. این اعلان به آنها اطلاع می دهد که آیفون به اندازه کافی شارژ شده است. با ضربه زدن روی اعلان و انتخاب Charge Now ، فرایند شارژ ادامه پیدا می کند.

کسانی که از قاب چرمی استفاده می کنند ، باید بدانند که پاور بانک MagSafe ممکن است اثراتی بر روی چرم باقی بگذارد. به گفته اپل ، این اتفاق طبیعی است. اپل به کسانی که نگران باقی ماندن اثرات هستند ،استفاده از قاب غیر چرمی را پیشنهاد می کند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*