انتظار می رود نسل سوم آیفون SE با پردازنده A14 Bionic و 5G در نیمه اول 2022 معرفی شود


امید دلیری 28 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

انتظار می رود نسل سوم آیفون SE با پردازنده A14 Bionic و 5G در نیمه اول 2022 معرفی شود. وبسایت DigiTimes گزارش جدیدی در رابطه با این موضوع منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، اپل قصد دارد آیفون 4.7 اینچی سطح ابتدایی خود را با پردازنده A14 Bionic به روز شده از سری آیفون 12 به روز کند.

گزارش جدید DigiTimes مشابه گزارش تحلیلگر قابل اعتماد اپل ، Ming-Chi Kuo است. او ماه گذشته گزارش داد كه نسل سوم آیفون SE در نیمه اول سال 2022 معرفی می شود. این محصول همچنین مجهز پردازنده به روز شده و 5G خواهد بود. Kuo همچنین می گوید مشتریانی که به دنبال گوشی های کوچکتر و ارزان تر هستند ، آیفون SE جدید ارزانترین گوشی 5G خواهد بود که تاکنون منتشر شده است. این محصول امیدوار است که موقعیت اپل را در بازار 5G که به طور فزاینده ای رقابتی است تقویت کند.

آیفون SE در اصل در مارس 2016 به عنوان آیفون کوچک و سطح پایین برای جایگزینی آیفون 5S منتشر شد. اپل این محصول را برای اولین بار در آوریل سال گذشته به روز کرد. این به روزرسانی شامل پردازنده A13 Bionic ، صفحه نمایش بزرگتر ، طراحی جدید و دوربین های پیشرفته بود. بر اساس گزارش ها ، نسل سوم آیفون SE تغییرات کمتری را تجربه خواهد کرد. این تغییرات فقط شامل پردازنده A14 Bionic و 5G است.

آیفون SE تنها آیفون در خط تولید فعلی اپل است که از سنسور Touch ID و دکمه Home بهره می برد. طبق گفته DigiTimes و Ming-Chi Kuo این طراحی در نسل سوم آیفون SE هم ادامه خواهد داشت. با این حال گفته می شود که اپل قصد دارد مدلی از آیفون SE را با طراحی تمام صفحه در سال 2023 معرفی کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*