نسخه نهایی tvOS 14.7 منتشر شد


امید دلیری 29 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه نهایی tvOS 14.7 منتشر شد. غول فناوری نسخه نهایی جدیدترین سیستم عامل اپل تی وی را برای عموم منتشر کرد. این به روزرسانی بهبودهای جزئی و رفع اشکالات را در سیستم عامل اپل تی وی ارائه می دهد.

با رفتن به قسمت تنظیمات ، انتخاب سیستم و کلیک روی به روزرسانی های نرم افزار ، می توان به صورت دستی tvOS 14.7 را نصب کرد. در صورت فعال بودن به روزرسانی خودکار ، می توان آن را به طور خودکار روی Apple TV یا Apple TV 4K نیز نصب کرد. در طول چرخه ی نسخه های آزمایشی این سیستم عامل ، هیچ ویژگی بزرگ جدیدی کشف نشده است. این نشان می دهد که به روزرسانی بر روی تغییرات زیرپوستی متمرکز شده است. به روزرسانی قبلی یعنی tvOS 14.6 شامل پشتیبانی از ریموت جدید Apple TV 4K بود. قبل از آن ، tvOS 14.5 شامل ویژگی های جدیدی بود. از جمله پشتیبانی از دسته های PlayStation 5 و Xbox Series X و یک ابزار جدید به نام Color Balance.

با توجه به تمرکز اپل بر روی tvOS 15 ، به احتمال زیاد به روزرسانی های سری 14 سیستم عامل اپل تی وی از بین خواهد رفت. شاید tvOS 14.7 آخرین نسخه از سری 14 باشد. اگرچه در رویداد WWDC 2021 به این سیستم عامل اشاره خاصی نشد ، tvOS 15 تعدادی از به روزرسانی های جدید را که به یکپارچه سازی بین پلتفرم اپل متمرکز شده اند ، معرفی می کند. برخی از ویژگی های جدیدی که به tvOS 15 اضافه می شود شامل :

  • پشتیبانی از تماشای محتوا با دیگران از طریق SharePlay
  • ویژگی جدید اشتراک با شما (Share with You) برای نمایش های تلویزیونی یا فیلم های توصیه شده از طریق Messages
  • صفحه برای همه شما که عناوینی را پیشنهاد می کند که کل خانواده از آن لذت خواهند برد
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*