اپل در ویدئوی جدید Shot on iPhone 12 نکات و ترفندهای ساخت فیلم را ارائه می دهد


امید دلیری 10 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل در ویدئوی جدید Shot on iPhone 12 نکات و ترفندهای فیلم برداری را ارائه می دهد. غول فناوری ویدئوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده است. در این ویدئو تکنیک های مختلف فیلمسازی آیفون 12 برای سینماگران مشتاق و کاربران معمولی به نمایش گذاشته شده است.

ویدئوی جدید Shot on iPhone 12 ، سه دقیقه و نیم می باشد. این ویدئو بر روی DIY ( خودت انجامش بده ) و تکنیک های بداهه با آیفون 12 یا 12Pro تمرکز دارد. این موارد شامل استفاده از چراغ جلو و چرخ دوچرخه برای ایجاد جلوه ای جالب از نور می باشد. همچنین نکاتی در مورد استفاده از دوربین فوق عریض برای ایجاد ترفندهای سرگرم کننده و چشم انداز گفته می شود. اپل در مورد این ویدئو می گوید : این ویدئو به سفارش اپل می باشد. در آن می توان پشت صحنه ای ساده از فیلمسازی را مشاهده کرد.

این ویدئو جدیدترین ویدئو از سری Shot on iPhone 12 اپل است. ویدئوهای گذشته شامل روش دیگری بود که کاربران را در عکاسی راهنمایی می کرد. غول فناوری همچنین عکاسان و فیلمسازان را در ویدئوی تبلیغاتی خود برجسته کرده است.

چندی پیش اپل در ویدئوی دیگری ، قابلیت Ping آیفون در اپل واچ را تبلیغ کرده بود. این ویدئو نشان می داد چگونه ساعت هوشمند اپل می تواند به کاربران در پیدا کردن آیفونی که گم شده کمک کند. حتی اگر آیفون به معنای واقعی کلمه در انبار کاه گم شود. همچنین در ویدئوی دیگری ، سلفی های Night mode در سری آیفون 12 را تبلیغ کرد. غول فناوری با تمرکز ویژه بر سلفی های حالت شب (Night mode) ، ویدئوی جدیدی را منتشر کرد. در این ویدئو ، قابلیت حالت شب برای گرفت عکس سلفی در آیفون 12 تبلیغ شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*