مدل تیتانیوم اپل واچ سری 6 در بسیاری از فروشگاه های اپل از دسترس خارج شد


امید دلیری 11 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مدل تیتانیوم اپل واچ سری 6 در بسیاری از فروشگاه های اپل از دسترس خارج شد. دسترس نبودن این مدل نشان می دهد که اپل تولید آن را به میزان قابل توجهی محدود کرده است. در گزارش جدیدی آمده است که اپل می تواند این مدل (Titanium Edition) را به طور کامل کنار بگذارد.

مدلی که زیاد مورد توجه قرار نگرفت

مدل تیتانیوم اپل واچ سری 6 ، این ساعت را در محفظه تیتانیومی یا رنگ مشکی فضایی (Space Black) تیتانیومی قرار داده است. با این حال بر اساس گزارشی جدید ، در دسترس بودن این مدل بسیار محدود شده است. خبرنامه Power On از Mark Gurman در وبسایت Bloomberg ، گزارش جدیدی منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، مدل تیتانیومی اپل واچ در فروشگاه های اپل واقع در ایالات متحده و سایر بازارهای عمده در دسترس نیست. وبسایت AppleInsider هم این موضوع را بررسی و آن را تأیید کرده است.

اپل هنوز به طور رسمی تولید مدل تیتانیوم را متوقف نکرده است. اما با توجه به شایعاتی مبنی بر عرضه سری هفتم اپل در پاییز ، این امر محتمل به نظر می رسد. استدلال Mark Gurman این است که تعداد محدودی از این مدل ساخته شده است. به فرض این که شاید فروش خوبی نداشته باشد. او ادعا می کند که احتمالاً تولید این مدل در بهار به پایان رسیده است. زیرا در دسترس نبودن این مدل به دلیل تمام شدن عرضه آن می باشد.

Mark Gurman در مورد سری هفتم اپل واچ معتقد است که احتمال دارد اپل مدل تیتانیوم را به طور کامل کنار بگذارد. او می گوید پرداخت 800 دلار یا بیشتر برای یک ساعت که با گذشت یک سال قدیمی می شود و زیر 5 سال غیرفعال می شود ، فایده ای ندارد. گفته های او زیاد غیر منطقی هم نیست. باید دید که آیا اپل تولید این مدل از ساعت های خود را متوقف خواهد کرد یا خیر.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*