اپل به دنبال انتشار iOS 14.7.1 ، امضای کد iOS 14.7 را متوقف کرد


امید دلیری 12 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل به دنبال انتشار iOS 14.7.1 ، امضای کد iOS 14.7 را متوقف کرد. غول فناوری این به روزرسانی را در ماه جولای با محوریت امنیت iOS منتشر کرد. اکنون پس از انتشار این به روزرسانی ، امضای کد iOS 14.7 متوقف شده است.

اپل حدود یک هفته پیش iOS 14.7.1 را برای رفع آسیب پذیری امنیتی منتشر کرد. این نسخه همچنین شامل رفع اشکالی بود که مانع از باز شدن قفل اپل واچ متصل به آیفون مجهز به  Touch ID می شد. پایان امضای کد iOS 14.7 به این معنی است که کاربرانی که سیستم عامل دستگاه خود را به iOS 14.7.1 ارتقا داده اند ، دیگر نمی توانند به نسخه قدیمی تر برگردند. اپل در اواسط جولای iOS 14.7 را با پشتیبانی از پاور بانک MagSafe و بهبود Apple Card Family منتشر کرد. این به روزرسانی همچنین شامل بهبود عملکرد و رفع انواع مختلف مشکلات امنیتی بود.

اپل پس از انتشار iOS جدید ، پشتیبانی از کدنویسی سیستم عامل قدیمی را متوقف می کند. به این ترتیب کاربران در برابر افراد و اپلیکیشن هایی که سعی در نفوذ به حریم شخصی و سرقت اطلاعات دارند ، محافظت می شوند. علاوه بر امنیت ، جلوگیری از نصب سیستم عامل قدیمی باعث می شود تا اپل بتواند دستگاه های بیشتری را روی جدیدترین iOS نگه دارد. امضای کد iOS 14.7 هم به همین منظور متوقف شده است.

با نزدیک شدن به روزرسانی سخت افزاری آیفون ، اپل کار بر روی iOS 15 را ادامه می دهد. نسخه آینده تغییرات اصلی را در کنار ویژگی های جدید برای اپلیکیشن های اصلی شامل می شود. اپلیکیشن هایی مانند FaceTime ، Maps ، Messages و Safari. اپل هنوز نسخه آزمایشی iOS 14.8 را منتشر نکرده است. اگرچه ممکن است آن را قبل از راه اندازی iOS 15 در پاییز امسال عرضه کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*