AirPods Pro در آخرین نسخه آزمایشی سیستم عامل خود ، قابلیت Conversation Boost را دریافت می کند


امید دلیری 14 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

AirPods Pro در آخرین نسخه آزمایشی سیستم عامل خود ، قابلیت Conversation Boost را دریافت می کند. بر اساس گزارشات جدید ، آخرین نسخه آزمایشی سیستم عامل AirPods Pro شامل پشتیبانی از Conversation Boost است.

اپل اطلاعات مربوط به انتشار دومین نسخه آزمایشی سیستم عامل AirPods Pro را که هفته گذشته منتشر شد ، ارائه نکرد. اما کسانی به اندازه کافی شجاع بودند تا نسخه جدید را آزمایش کنند. آن ها متوجه اضافه شدن قابلیت Conversation Boost شدند و یافته های خود را در وبسایت Reddit به اشتراک گذاشتند. سیستم عامل نسخه 4A362b روز جمعه منتشر شد. قبلا تصور می شد که این نسخه شامل پیشرفت و اصلاحات جزئی عملکرد است.

قابلیت Conversation Boost در ماه ژوئن در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل معرفی شد. این قابلیت از فناوری شکل دهی پرتوی میکروفون و یادگیری ماشینی برای جداسازی صدای انسان استفاده می کند. این ویژگی طوری تنظیم شده است که بر روی صحبت شخصی که مستقیماً در مقابل کاربر صحبت می کند ، تمرکز کند. همچنین تمرکز دارندگان AirPods Pro را در مکالمات رودررو آسان می کند. Conversation Boost همچنین می تواند سر و صدای محیطی را که حواس شما را پرت می کند ، فیلتر کند.

قابلیت Conversation Boost قرار است پاییز امسال با iOS 15 آغاز به کار کند و فقط برای AirPods Pro عرضه شود. دومین نسخه آزمایشی سیستم عامل این هندزفری هفته گذشته برای توسعه دهندگان منتشر شد. اولین نسخه در ماه جولای منتشر شد و ویژگی های FaceTime Spatial Audio و Ambient Noise Reduction را ارائه داد. توسعه دهندگان می توانند آخرین نسخه آزمایشی را با مستقیماً از وب سایت توسعه دهندگان اپل دانلود کنند. برای دانلود این سیستم عامل به یک آیفون با iOS 15 یا مک با Xcode 13 نیاز است. AirPods Pro هم باید به صورت کامل شارژ باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*