قسمت دوم Fantasian در تاریخ 13 آگوست برای مشترکین Apple Arcade منتشر می شود


امید دلیری 19 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

قسمت دوم Fantasian در تاریخ 13 آگوست برای مشترکین Apple Arcade منتشر می شود. Mistwalker توسعه دهنده این بازی طی اطلاعیه ای غافلگیرکننده تأیید کرده است که قسمت دوم به عنوان یک به روزرسانی رایگان منتشر می شود. این به روزرسانی جمعه 13 آگوست برای مشترکین Apple Arcade در دسترس خواهد بود.

Fantasian یکی از عناوین بلند پروازانه Apple Arcade است. چرا که Hironobu Sakaguchi خالق Final Fantasy در رأس آن قرار دارد. در حال حاضر فقط بخش اول این بازی منتشر شده است. اما Mistwalker می گوید قسمت دوم آن در راه است. به گفته وبسایت The Verge ، قسمت دوم بازی می تواند 40 تا 60 ساعت طول بکشد تا بازیکنان به پایان بازی برسند. این زمان بیش از دو برابر زمان 20 ساعته قسمت اول بازی است.

Mistwalker می گوید :

انتشار قسمت دوم Fantasian نشان دهنده تکمیل این حماسه است. این قسمت به طور غیرمنتظره ای تقریباً دو برابر حجم قسمت اول به پایان می رسد. همچنین بیشتر تلاش می کند به بازیکنان این توانایی را بدهد تا با سرعت دلخواه خود در سراسر جهان پیشرفت کنند. برخوردهای رئیس حتی منحصر بفرد تر از قبل است. به نمایندگی از همه اعضای تیم توسعه ، صنعتگران تصاویر متغیر ، و استعدادهای موسیقی از جمله Uematsu-san ، فکر می کنم با خیال راحت می توانیم بگوییم که چیزی کم نگذاشته ایم. ما با حفظ جزئیات و حفظ میزان گرمای تصاویر متغیر ، آن ها را با دقت طراحی کرده ایم. من همه را تشویق می کنم تا این انرژی احساسی مرموز که در قلب Fantasian قرار دارد را تجربه کنند.

Fantasian با استفاده از تصاویر متغیر دست ساز به عنوان پس زمینه بازی ساخته شده است. 50 تصویر متغیر جدید و 34 آهنگ جدید از Nobuo Uematsu در به روزرسانی جدید وجود دارد. این به روزرسانی بر روی بازی های نصب شده اعمال می شود. بنابراین بازیکنان پس از در دسترس قرار گرفتن قسمت دوم ، فقط باید بازی را اجرا کنند و قسمت جدید را شروع کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*