iDOS 2 از App Store حذف شد


امید دلیری 19 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iDOS 2 را از App Store حذف کرد. غول فناوری روز دوشنبه این شبیه ساز محبوب را از فروشگاه خود حذف کرد. این امر با استناد به دستورالعمل هایی در مورد نصب یا اجرای کدهایی که ویژگی ها یا عملکرد اپلیکیشن را تغییر می دهد ، صورت گرفته است.

Chaoji Li توسعه دهنده ی این شبیه ساز برای اولین بار در اواخر ماه ژوئیه ، حذف قریب الوقوع iDOS 2 را به کاربران هشدار داد. او گفت که اپل این شبیه ساز را به دلیل عدم رعایت دستورالعمل 2.5.2 App Store ، حذف می کند. قانون اپل می گوید اپلیکیشن ها باید در بسته های خود قرار بگیرند. آن ها نمی توانند داده ها را در خارج از محوطه تعیین شده بخوانند یا بنویسند. همچنین نمی توانند کدی که ویژگی ها یا عملکرد برنامه را معرفی یا تغییر می دهد را بارگیری ، نصب یا اجرا کنند. Chaoji Li روز دوشنبه در توییتی حذف اپلیکیشن خود را تایید کرد.

حذف شبیه ساز محبوب از App Store

شبیه ساز محبوب iDOS 2 سیستم DOS را در iOS شبیه سازی می کرد. این شبیه ساز دسترسی به بازی های کلاسیک را فعال می کرد. همچنین به کاربران امکان کدگذاری ، تعامل با اپلیکیشن ها و حتی اجرای ویندوز 3.1 را می داد. با روزرسانی این شبیه ساز ، صفحه کلید ، دسته و ماوس را از طریق بلوتوث می شد فعال کرد. به روزرسانی این شبیه ساز در ماه سپتامبر ، پشتیبانی از اشتراک گذاری فایل با iTunes را به ارمغان آورد. این ویژگی به کاربران اجازه می داد فایل ها را وارد کرده و بازی ها یا اپلیکیشن های سفارشی را اجرا کنند. این ویژگی بود که خشم اپل را برانگیخت.

اپل در نامه ای به Chaoji Li گفته است که اپلیکیشن او که به طور خاص ، بسته ی iDOS و فایل های تصویری را اجرا می کند. همچنین به iTunes File Sharing و Files ، اجازه وارد کردن بازی ها را می دهد. اجرای کد می تواند ویژگی ها یا عملکرد اپلیکیشن را معرفی یا تغییر دهد و اجازه بارگیری محتوا بدون مجوز را می دهد. Chaoji Li در پست بعدی خود گفت که این ادغام را حذف نخواهد کرد. زیرا این کار خیانت به مشتریانی که اپلیکیشن را با این قابلیت خریداری کرده اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*