Konami بازی Castlevania: Grimoire of Souls را بصورت انحصاری برای Apple Arcade منتشر می کند


امید دلیری 23 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Konami بازی Castlevania: Grimoire of Souls را بصورت انحصاری برای Apple Arcade منتشر می کند. به تازگی اعلام شده است که شرکت Konami این بازی را بالاخره برای iOS منتشر می کند. این بازی که در سال 2018 رونمایی شد ، بصوزت انحصاری بر روی Apple Arcade در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

Castlevania: Grimoire of Souls که در پیش نمایش App Store ، به عنوان یک بازی اکشن تمام پیمایشی توصیف می شود. این بازی بازیکنان را در نقش شخصیت های آشنا مانند Alucard ، Simon Belmont ، Charlotte ، Shanoa و Maria در هنگام مبارزه با یاران دراکولا (Dracula’s minions) قرار می دهد. در توضیحات App Store آمده است که داستان این بازی در دنیایی پس از دور شدن دراکولا رخ می دهد. صفحات یک داستان جدید که قهرمانان گذشته را گرد هم می آورد شروع به ورق خوردن می کنند.

بازی Castlevania: Grimoire of Souls در سال 2018 معرفی و در سال 2019 در کانادا عرضه شد. اما سال گذشته این بازی به حالت تعلیق درآمد. Konami دلیل حذف بازی خود از App Store را توضیح نداد. اما به نظر می رسد که این بازی به زودی باز می گردد. وبسایت این بازی گفته است که این عنوان دارای چندین حالت بازی از جمله شکار همراه با پاداش و همکاری است. صفحه App Store می گوید که این بازی ، محتوای حماسی را در 60 سطح پخش می کند. این امر با پیشرفت در تجهیزات مختلف و کاراکترهای بازشدنی صورت می گیرد.

Castlevania: Grimoire of Souls برای حفظ علاقه بازیکنان ، محتوای تازه را در قالب ماموریت های روزانه و هفتگی ارائه می دهد. روز گذشته وبسایت Gematsu در مورد این بازی گزارشی ارائه کرد. بر اساس این گزارش ، Ayami Kojima و Michiru Yamane که سازندگان سریال هستند ، به ترتیب روی طراحی و موسیقی این پروژه کار کرده اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*