Tetris Beat بر روی Apple Arcade در دسترس قرار گرفت


امید دلیری 30 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Tetris Beat بر روی Apple Arcade در دسترس قرار گرفت. این بازی مورد انتظار از امروز بر روی Apple Arcade در دسترس قرار گرفت. این بازی ، گیم پلی کلاسیک بلوک خود را با موسیقی و ریتم ادغام می کند.

در بازی Tetris Beat بازیکنان وظیفه دارند Tetriminos را در حالت Drop بچرخانند و به موقع و همگام با بیت رها کنند. آن ها برای بدست آوردن امتیازهای ترکیبی ، باید ریتم آهنگ را حفظ کنند. کسانی که خواهان یک گیم پلی معمولی هستند می توانند حالت Tap را امتحان کنند. همچنین کسانی که خواهان یک تجربه گیم پلی سنتی هستند ، می توانند از حالت Marathon استفاده کنند. این حالت مجموعه ای از موسیقی های متن را ارائه می دهد.

Tetris Beat دارای موسیقی های متنوعی از هنرمندان مختلف می باشد. از جمله :

  • Alison Wonderland
  • Hannah Diamond
  • Octo Octa
  • Dauwd
  • CINTHIE
  • GARZA (Thievery Corporation)

18 آهنگ منحصر به فرد در بازی Tetris Beat وجود دارد که شامل ژانرهای رقص ، هیپ هاپ و پاپ می باشند. همچنین هر ماه موسیقی جدیدی ارائه می شود. اپل به طور منظم بازی های جدیدی را به Apple Arcade اضافه می کند. در اوایل ماه جاری ، تعداد بازی های این سرویس از 200 عنوان فراتر رفت. بازی های Apple Arcade شامل هیچگونه خرید یا تبلیغات درون برنامه ای نمی شود. قیمت اشتراک آن 4.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال برای کل خانواده است.

بازی های Apple Arcade را می توان در آیفون ، آیپد ، مک و Apple TV اجرا کرد. بسیاری از بازی ها از دسته های مختلف پشتیبانی می کنند. پشتیبانی از دسته های PlayStation و Xbox هم در دسترس است. مشترکین Apple Arcade می توانند Tetris Beat را به صورت رایگان دانلود کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*