توسعه دهندگان ممکن است نیاز به به روزرسانی اطلاعات بانکی خود در App Store Connect داشته باشند


امید دلیری 2 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توسعه دهندگان ممکن است نیاز به به روزرسانی اطلاعات بانکی خود در App Store Connect داشته باشند. روز گذشته اپل به توسعه دهندگان اطلاع داد که تغییراتی در قوانین محلی اعمال می شود. این امر ممکن است نیاز به به روزرسانی یا افزودن اطلاعات بانکی خود داشته باشد. این کار به منظور جلوگیری از وقفه در پرداخت ها انجام می شود. با جدیدترین اخبار اپل با ما همراه باشید.

لزوم به روزرسانی اطلاعات توسعه دهندگان در App Store Connect

اطلاعیه ی جدیدی به پورتال توسعه دهندگان اپل ارسال شده است. در این اطلاعیه اپل می گوید قوانین محلی ممکن است توسعه دهندگان را ملزم کند که آدرس دارنده حساب بانکی را اضافه کنند. در صورتی که اطلاعات حساب در App Store Connect موجود است. اپل گفته است که لطفاً این اطلاعات را تا 22 اکتبر 2021 ارائه دهید تا از وقفه احتمالی پرداخت های شما جلوگیری شود. دارندگان حساب ، مدیران و کسانی که نقش مالی دارند می توانند قسمت اطلاعات بانکی را به روز کنند. این به روزرسانی ، آدرس دارنده حساب را نیز شامل می شود.

گزینه های مناسب را می توانید در بخش توافق نامه ها ، مالیات و بانکداری در App Store Connect پیدا کنید. غول فناوری در صفحه ای که قوانین و مقررات بانکی را پوشش می دهد ، می گوید قبل از دریافت پرداخت های App Store از اپل ، توسعه دهندگان باید توافقنامه برنامه های پولی را امضا کنند. همچنین باید اطلاعات الکترونیکی بانکی را ارسال کنند. اطلاعات ارائه شده فقط باید به بانک صاحب حساب مربوط باشد. همچنین باید یک شماره پیگیری داشته باشد.

علاوه بر این ممکن است از توسعه دهندگان اپل خواسته شود تا اسناد اضافی برای دریافت پرداختی در مناطق خاص ارائه دهند. اپل به طور معمول App Store Connect را برای مطابقت با قوانین و مقررات در حال تغییر ، دائماً به روز می کند. این شرکت اخیراً ویژگی جدیدی را برای ساده سازی روند جمع آوری مالیات معرفی کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*