Baldo: the Guardian Owls و Asphalt 8 جمعه برای Apple Arcade منتشر می شوند


امید دلیری 3 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Baldo: the Guardian Owls و Asphalt 8 جمعه برای Apple Arcade منتشر می شوند. این بازی ها در سبک های ماجراجویی و مسابقه ای می باشند و قرار است جمعه 27 آگوست منتشر شوند.

Baldo: the Guardian Owls ممکن است عنوانی آشنا برای طرفداران بازی های مستقل باشد. این بازی توسط تیم Naps Team ساخته شده و محصول یک تیم دو نفره است ؛ یک هنرمند و یک توسعه دهنده. شما Baldo را در یک ماجراجویی گسترده همراه با معماهای چالش برانگیز و سیاه چال های پیچیده دنبال کنید. این بازی یک بازی ماجراجویی الهام گرفته از بازی Zelda با هنرهای شبیه Ghibli می باشد. این بازی ، بازیکنان را برای بیش از 50 ساعت گیم پلی جذب می کند.

Asphalt 8 (Airborne+) یکی دیگر از بازی های بزرگ App Store است که برای Apple Arcade احیا شده است. این بازی دارای بیش از 240 وسیله نقلیه مجوز دار ، بیش از 50 آهنگ و بدون خرید درون برنامه ای می باشد. بازی ساخته ی Gameloft ، مسابقه ای اکشن و پرسرعت را با تعداد زیادی حقه بازی و هرج و مرج را ارائه می دهد. می توانید وسیله نقلیه خود را سفارشی کنید و در بیش از 400 رویداد مسابقه دهید. Gameloft همچنین قول داده است به زودی یک حالت چند نفره ی آنلاین را اضافه کند.

اپل به طور منظم بازی های جدیدی را به Apple Arcade اضافه می کند. Baldo: the Guardian Owls و Asphalt 8 جدیدترین بازی هایی هستند که به این سرویس اضافه می شوند. در اوایل ماه جاری ، تعداد بازی های این سرویس از 200 عنوان فراتر رفت. بازی های Apple Arcade شامل هیچگونه خرید یا تبلیغات درون برنامه ای نمی شود. قیمت اشتراک آن 4.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال برای کل خانواده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*