Ming-Chi Kuo می گوید آیفون 13 از ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی می کند


امید دلیری 8 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید آیفون 13 از ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی می کند. تحلیلگر مشهور اپل می گوید که آیفون 13 به لطف یک تراشه پهنای باند از این ارتباطات پشتیبانی می کند. با جدیدترین اخبار اپل با ما همراه باشید.

وبسایت AppleInsider و Ming-Chi Kuo یادداشتی که برای سرمایه گذاران فرستاده شده را مشاهده کرده اند. Kuo می گوید تراشه Qualcomm X60 که پیش بینی می شود اپل از آن در آیفون 13 استفاده می کند ، از ارتباطات ماهواره ای در مدار پایین پشتیبانی می کند. اپل این کار را بر اساس همکاری کوالکام با اپراتور Globalstar انجام می دهد. به نظر می رسد اپراتور Globalstar محتمل ترین شریک این شرکت باشد.

Ming-Chi Kuo می گوید سناریوهای زیادی برای همکاری تجاری اپل با اپراتور Globalstar وجود دارد. ساده ترین سناریو این است که اگر کاربر از اپراتور Globalstar استفاده کند ، می تواند از طریق این اپراتور مستقیماً از سرویس ارتباط ماهواره ای در آیفون 13 استفاده کند. اگر گزارش دقیق باشد ، آیفون 13 اولین تلفن هوشمندی نیست که از ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی می کند. اما اولین مدل اصلی خواهد بود که این کار را انجام داده است.

Ming-Chi Kuo می گوید دیگر فروشندگانی که مایل به ارتباطات ماهواره ای هستند ، باید تا یک سال تا سال 2022 منتظر بمانند. همچنین باید از تراشه پهنای باند آینده یعنی X65 استفاده کنند. در حال حاضر مشخص نیست که اپل برای پشتیبانی از این فناوری با تراشه X60 چه کرده است. همچنین مشخص نیست که اپل برای آرایه آنتن مورد نیاز برای این فناوری که با LTE یا 5G متفاوت است ، باید چه رویکردی داشته باشد. 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*