اولین هدست AR/VR اپل باید به آیفون متصل شود


امید دلیری 13 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین هدست AR/VR اپل باید به آیفون متصل شود. جزئیات جدیدی از تراشه ی این محصول منتشر شده است. جزئیاتی مبنی بر این که برای دسترسی به پیشرفته ترین ویژگی های این محصول ، باید آن را به آیفون متصل کنید. با جدیدترین اخبار اپل با ما همراه باشید.

غول فناوری کار خود را روی تراشه های Apple AR در سال 2020 به پایان رساند. بر اساس اطلاعات جدید ، طراحی فیزیکی سه تراشه AR/VR کامل شده است. همچنین تراشه ی سیلیکون اکنون آماده تولید آزمایشی است. منابع مطلع می گویند که شریک زنجیره تامین اپل ، شرکت Semiconductor Manufacturing تایوان ، تراشه ها را تولید می کند. تولید انبوه حداقل یک سال دیگر باقی مانده است. علاوه بر این ، وبسایت The Information جزئیات بیشتری در مورد Apple AR SoC متوجه شده است. به عنوان مثال ، این محصول فاقد موتور عصبی و قابلیت یادگیری ماشینی است.

نبودن ویژگی های پیشرفته یادگیری ماشین به این دلیل است که هدست AR/VR باید به صورت بیسیم به یک دستگاه میزبان که احتمالاً آیفون می باشد ، متصل شود. دستگاه میزبان وظایف محاسباتی مورد نیاز برای نمایش تصاویر مجازی ، افزوده یا واقعیت ترکیبی را خواهد داشت. اپل به طور خاص تراشه های AR سفارشی را برای عملکرد بهتر از سیلیکون شخص ثالث طراحی کرده است. به عنوان مثال ، این تراشه از ویژگی های بهتر انتقال داده بی سیم ، فشرده سازی و ویژگی های بهره وری انرژی برخوردار است.

همه این ویژگی ها ، کلید پردازش فیلم با وضوح فوق العاده از هدست AR/VR می باشد. این ویژگی ها هدست را قادر می سازند تا وضوح و جزئیات آنچه کاربران در زندگی واقعی می بینند را در حالی که تصاویر و اطلاعات دیجیتالی را در جلوی چشم خود می بیند ، نمایش داده شوند. SoC همچنین واحد پردازش مرکزی خود را دارد و می تواند در حالت مستقل کار کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*