اپل تاریخ رویداد ماه سپتامبر خود را اعلام کرد ، 14 سپتامبر


امید دلیری 17 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تاریخ رویداد رویداد ماه سپتامبر خود را اعلام کرد ، 14 سپتامبر. غول فناوری اعلام کرد که یک رویداد ویژه در روز سه شنبه 14 سپتامبر ساعت 10 صبح به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام برگزار می کند. این رویداد در تئاتر استیو جابز در محوطه اپل پارک در کوپرتینو در کالیفرنیا برگزار می شود.

همانند رویداد WWDC 2021 و رویدادهای پاییزی سال گذشته ، رویداد ماه سپتامبر امسال هم به صورت مجازی برگزار می شود. در واقع هیچ گونه رسانه ای برای حضور شخصی دعوت نمی شود. به احتمال زیاد اپل برای هر محصول جدیدی که معرفی می شود ، بخش هایی از پیش ضبط شده را ارائه می دهد. رویداد سپتامبر سال گذشته پس از تأخیر معرفی آیفون جدید تا ماه اکتبر ، بر روی اپل واچ متمرکز شد. اما امسال همه چیز به حالت عادی باز می گردد.

نکته ی جالب این است که اگر صفحه وب رویداد ماه سپتامبر را در آیفون مشاهده کنید ، می توانید بر روی لوگوی اپل ضربه بزنید تا صفحه ی AR (واقعیت افزوده) باز شود. سپس لوگوی گرافیکی که اپل برای این رویداد استفاده می کند ، به صورت واقعیت افزوده ظاهر می شود. این لوگو همچنین صحنه ی یک دریا در آسمان پر ستاره ی شب را نشان می دهد. همچنین تاریخ رویداد در آن مشخص می شود.

ما انتظار داریم که اپل محصولات جدیدی مثل آیفون 13 ، اپل واچ سری 7 و احتمالاً AirPods 3 را معرفی کند. مدل های جدید مک بوک Pro و ​​آیپدهای جدید نیز دور از ذهن نیستند. اما انتظار می رود که اپل امسال رویدادهای پاییزی متعددی را برگزار کند. بنابراین ما احتمالاً شاهد معرفی همه ی این محصولات در ماه سپتامبر نیستیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*