بازی Zookeeper World جمعه برای Apple Arcade منتشر می شود


امید دلیری 17 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Zookeeper World جمعه برای Apple Arcade منتشر می شود. اپل روز گذشته اعلام کرد این بازی روز جمعه بر روی سرویس بازی غول فناوری در درسترس قرار می گیرد. علاوه بر این بازی ، Thumper: Pocket Edition نیز در راه است.

بازی Zookeeper World توسط Kiteretsu توسعه یافته است. این بازی به عنوان یک بازی اکشن معرفی شده است. بازیکنان باید هنگام ساختن و سفارشی کردن یک باغ وحش مجازی ، معماهای match-3 را حل می کنند. با تکمیل معماها ، سکه هایی برای خرید حیوانات ، تجهیزات و گیاهان به دست می آید. این امر باعث افزایش جذابیت باغ وحش می شود. میزان جذابیت بالاتر بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند که باعث افزایش رتبه و باز شدن قفل ها می شود.

حیوانات را می توانید با جم هایی که با ضربه زدن به Mecha Boss یا عملکرد خوب در مأموریت ها به دست می آیند ، ارتقا دهید. حیوانات جدید ، معماها و رویدادها به طور مرتب در به روزرسانی های بعدی اضافه می شوند. بازی Zookeeper World یک بازی اختصاصی اپل برای آیفون ، آیپد ، مک و Apple TV خواهد بود. این بازی از جمعه در سرویس بازی اپل قرار می گیرد.

Apple Arcade همچنین قرار است نسخه انحصاری بازی ریتمیک Thumper را برای اولین بار عرضه کند. این بازی بازیکنان را در نقش یا به طور دقیق تر در پوسته ی یک سوسک فضایی قرار می دهد که با یک سر غول پیکر دیوانه وار مبارزه می کند. نسخه Apple Arcade دارای 9 سطح با نبردهای اصلی ، موسیقی متن اصلی و گیم پلی روان تا 120 فریم بر ثانیه می باشد. حالت جدید +Play چالش و سرعت بیشتری را ارائه می دهد. +Thumper: Pocket Edition به زودی برای آیفون و آیپد عرضه می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*