اپل iOS 14.8 ، iPadOS 14.8 و watchOS 7.6.2 را منتشر کرد


امید دلیری 23 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iOS 14.8 ، iPadOS 14.8 و watchOS 7.6.2 را منتشر کرد. غول فناوری این به روزرسانی ها در حالی منتشر کرده است که فقط چند ساعت تا رویداد جدید خود فاصله دارد. این به روزرسانی بدون انتشار نسخه ی آزمایشی منتشر شده اند. 

iOS 14.8 ، iPadOS 14.8 و watchOS 7.6.2 به عنوان جدید ترین نسخه ی سیستم عامل های آیفون ، آیپد و اپل واچ در دسترس هستند. کاربران اکنون می توانند این به روزرسانی ها را در سراسر شبکه تحویل محتوای اپل دریافت کنند. این به روزرسانی های جدید جایگزین نسخه های قبلی یعنی iOS 14.7.1 ، iPadOS 14.7.1 و watchOS 7.6.1 می شوند. انتظار می رود iOS 15 ، iPadOS 15 و watchOS 8 در آینده ای نزدیک در پاییز معرفی شوند. بنابراین بعید به نظر می رسد که اپل ویژگی جدیدی در این به روز رسانی ها اضافه کرده باشد.

اپل در توضیحات به روزرسانی های iOS 14.8 ، iPadOS 14.8 و watchOS 7.6.2 ، مطلب خاصی ارائه نکرده است. فقط نوشته است که این به روزرسانی ها ، به روزرسانی های مهم امنیتی را ارائه می دهد. توصیه می شوند همه ی کاربران این به روزرسانی ها را نصب کنند. با وجود بروزرسانی امنیتی اضطراری اپل در آینده ، احتمالاً این به روزرسانی ها نسخه های نهایی نسل فعلی سیستم عامل های اپل محسوب می شوند.

کاربران معمولاً تشویق می شوند تا در اسرع وقت سیستم هامل دستگاه های خود را به آخرین نسخه به روز کنند. اما وبسایت AppleInsider توصیه می کند که کاربران چند روز منتظر بمانند. چرا که به روزرسانی های منتشر شده فاقد نسخه ی آزمایشی بوده اند و آزمایش نشده اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*