بازی +Tiny Wings به زودی برروی Apple Arcade قرار می گیرد


امید دلیری 25 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی +Tiny Wings به زودی برروی Apple Arcade قرار می گیرد. گزارش شده است که این بازی کلاسیک App Store برای Apple Arcade هم منتشر می شود. به این ترتیب این بازی نسل جدیدی از گیمرها را در معرض بازی آسان مبتنی بر تسلط قرار می دهد.

بازی +Tiny Wings در سال 2011 در App Store منتشر شد. این بازی با رابط کنترل ساده با یک ضربه ، تقریباً فوراً مورد توجه قرار گرفت. این بازی همچنین برنده ی جایزه بهترین بازی منطقه ای آیفون در App Store در سال 2011 شد. اکنون Andreas Illiger سازنده ی این بازی اعلام کرده است که این بازی به زودی راهی Apple Arcade می شود. او در توییت جدید خود در این مورد نوشت : این بازی به زودی در Apple Arcade فرود می آید. اگر تا به حال خواب پرواز دیده اید و هرگز این بازی را امتحان نکرده اید ، با ما همراه باشید.

+Tiny Wings بازیکنان را در پرهای یک پرنده با بالهای کوچک قرار می دهد که مشتاق پرواز در هوا هستند. ضربه زدن و نگه داشتن تنها راه موجود برای کنترل موقعیت بال است. جاذبه مهمترین جنبه بازی است.  زیرا بازیکنان وظیفه دارند با حرکت به سمت پایین و بالا رفتن از تپه ها در چشم انداز ایجاد شده حرکت کنند. موانع ، توپوگرافی پیچیده تپه و چالش های درون بازی به این لذت می افزایند.

این بازی با نام تجاری +Tiny Wings به زودی برای Apple Arcade منتشر می شود. این نسخه حالت های طولانی Day Day و Flight School را حفظ کرده است. بازیکنان می توانند با استفاده از آیپد بصورت چندنفره در یک صفحه بازی کنند. این بازی هنگام راه اندازی بر روی iOS ، iPadOS و tvOS در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*