Ming-Chi Kuo می گوید آیپد ایر 2022 از صفحه نمایش OLED استفاده نخواهد کرد


امید دلیری 11 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید آیپد ایر 2022 از صفحه نمایش OLED استفاده نخواهد کرد. زیرا این امر باعث ضربه به فروش آیپد پرو 11 اینچی می شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

شایعات مربوط به تصمیم اپل برای لغو توسعه صفحه نمایش OLED برای آیپد ایر 2022 توسط Ming-Chi Kuo منتشر شده است. این تحلیلگر معروف این موضوع را برای سرمایه گذاران مطرح کرده است. به گفته ی او اپل همچنان از LCD برای جلوگیری از تداخل با مدل جدید آیپد پرو 11 اینچی استفاده می کند. گزارش شده است که که اپل برنامه ی معرفی آیپد ایر با صفحه نمایش OLED در سال 2022 را کنسل کرده است. چرا که آیپد پرو جدید قرار است در سال 2023 این ویژگی را دریافت کند.

در یادداشتی برای سرمایه گذاران ، Ming-Chi Kuo ادعای جدیدی داشته است. او گفته است که اپل در آیپد ایر 2022 از فناوری TFT-LCD استفاده می کند. این یادداشت توسط وبسایت Appleinsider مشاهده شده است. ظاهراً این امر به دلایل فنی و بازاریابی است. از نظر بازاریابی ، انتظار می رود نسخه ای از آیپد پرو 11 اینچی با صفحه نمایش مینی mini-LED در سال 2022 وارد بازار شود. فناوری OLED به عنوان فناوری صفحه نمایش درجه یک شناخته می شود. بنابراین استفاده از این فناوری در آیپد ایر یک ممکن است برای فروش آیپد پرو جدید مضر باشد.

دلیل فنی نیز ظاهراً مربوط به تولید است. زیرا عملکرد و هزینه ی این فناوری با الزامات اپل سازگار نیست . Ming-Chi Kuo معتقد است که فناوری mini-LED تا سال 2023 یکی از نقاط کلیدی فروش آیپد خواهد بود. اما ساختار فعلی هزینه ی این نمایشگرها ، استفاده از آن را برای مدل های متوسط به پایین آیپد چالش برانگیز می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*