دوربین آیفون 13 در تست های وبسایت DxOMark بر آیفون 12 پرو غلبه کرده است


امید دلیری 18 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

دوربین آیفون 13 در تست های وبسایت DxOMark بر آیفون 12 پرو غلبه کرده است. بر اساس تست های جدید این وبسایت ، دوربین آیفون 13 در مقایسه با آیفون 12 پرو بهبود یافته است. همچنین از نظر قابلیت تصویربرداری ، امتیازی مشابه آیفون 12 پرو مکس را کسب کرده است.

در ماه سپتامبر ، وبسایت DxOMark دوربین های آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس را مورد بررسی قرار داد. این وبسایت امتیاز جدیدترین آیفون های اپل را در صدر جدول رده بندی گوشی های هوشمند خود قرار داد. اکنون این وبسایت آیفون 13 را بررسی کرده و آن را در فهرست پنج دستگاه برتر جدول قرار داده است. DxOMark با شروع بررسی خود ، اشاره کرده که ماژول اصلی دارای سنسور با اندازه ای مشابه آیفون 12 پرو مکس می باشد. همچنین به جای PDAF ، فوکوس خودکار Dual-Pixel ، همراه با لنز دیافراگم f/1.6 و تثبیت کننده تغییر سنسور می باشد. این دوربین با یک دوربین فوق عریض با مشخصات فنی مشابه در نسل آیفون 12 همراه است.

همراهی فابل اطمینان برای عکاسی

آیفون 13 در تست های وبسایت DxOMark ، امتیاز 138 را در دسته ی عکاسی ، 55 در زوم و 117 در فیلم برداری کسب کرد. در نتیجه ، نمره کلی 130 برای این گوشی به دست آمده است. بر اساس این تست ها ، دوربین آیفون 13 دارای نوردهی دقیق و تکرار شونده با رنگهای خوب ، تعادل خوب رنگ سفید ، جزئیات خوب در نور روز و نور محیط داخلی بوده است. همچنین از دوربین این گوشی برای فیلمبرداری با طیف وسیع دینامیکی ، نوردهی دقیق و پایدار و تعادل رنگ سفید و بافت مناسب صدای ضبط شده تمجید شده است.

وبسایت DxOMark جنبه های منفی دوربین آیفون 13 را هم اعلام کرده است. از جمله :

  • نویز روشنایی در نور کم
  • محدوده دینامیکی محدود برای صحنه های با کنتراست بالا
  • مصنوعات تصویر
  • محدودیت جزئیات در زوم متوسط ​​تا طولانی
  • تفاوت وضوح بین فریم های ویدئویی

این بررسی به خودی خود کوتاه تر از حالت معمولی است. زیرا وبسایت DxOMark دوربین آیفون 13 را تقریباً مشابه سیستم مدل مینی جدید می داند که قبلاً به طور کامل بررسی شده است. امتیاز 130 برای آیفون 13 ، آن را برابر با آیفون 13 مینی و آیفون 12 پرو مکس قرار می دهد. همچنین دو امتیاز از آیفون 12 پرو جلوتر است. 

از طریق لینک زیر می توانید معرفی کامل آیفون 13 و آیفون 13 مینی را در مجله اینترنتی سیبو مطالعه کنید.

معرفی آیفون 13 و آیفون 13 مینی

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*