اپل watchOS 8.0.1 را منتشر کرد


امید دلیری 20 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل watchOS 8.0.1 را منتشر کرد. این به روزرسانی شامل رفع اشکال و بهبود عملکرد می باشد. همچنین مشکلاتی که watchOS 8 برای کاربران اپل واچ سری 3 به وجود آورده بود را برطرف می کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به روزرسانی watchOS 8.0.1 که روز دوشنبه منتشر شد ، 125 مگابایت حجم دارد. ظاهراً این به روزرسانی ویژگی های جدیدی را به ساعت هوشمند اپل وارد نمی کند. در واقع این به روز رسانی عمدتاً تجربه ی watchOS 8 را برای دارندگان اپل واچ سری 3 بهبود می بخشد. در یادداشت های اپل گفته شده است که ممکن است به روزرسانی نرم افزاری اصلی برای برخی از کاربران اپل واچ سری 3 به طور دقیق نمایش داده نشده باشد. علاوه بر این ، تنظیمات دسترس پذیری (Accessibility) ممکن است برای برخی از کاربران اپل واچ سری 3 در دسترس نبوده باشد. به رورسانی جدید این مشکلات را برطرف می کند. 

به گفته وبسایت AppleInsider ، اپل تغییرات watchOS 8.0.1 را بطور کامل مشخص نکرده است. اما به نظر می رسد این به روزرسانی تا حد زیادی بر اپل واچ سری 3 تأثیر می گذارد.

کاربران می توانند با ورود به اپلیکیشن اپل واچ در آیفون خود به روزرسانی را دریافت کنند. از مسیر My Watch ، General و Software Update ، این به روزرسانی را می توانند به صورت دستی دانلود کنند. اپل واچ برای نصب به روزرسانی باید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و روی شارژر قرار گیرد. علاوه بر این ، می توان به روزرسانی را از طریق بخش Apple Watch در قسمت تنظیمات نصب کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*