Parallels Desktop 17.1 پشتیبانی کامل از ویندوز 11 را برای macOS Monterey به ارمغان می آورد


امید دلیری 24 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Parallels Desktop 17.1 پشتیبانی کامل از ویندوز 11 را برای macOS Monterey به ارمغان می آورد. جدیدترین نسخه ی این نرم افزار مجازی سازی اکنون از macOS Monterey به طور کامل پشتیبانی می کند. در واقع مک ها می توانند ویندوز 11 را اجرا کنند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

با خیال راحت ویندوز 11 را در macOS Monterey اجرا کنید

Parallels Desktop قبلاً با نسخه 17 به یکی از نرم افزار های اصلی و بومی برای تراشه ی اپل سیلیکون تبدیل شد. اما مشکلاتی در مورد اجرای ویندوز 11 روی آن وجود داشت. چرا که سیستم عامل مایکروسافت حداقل مشخصات خاصی را نیاز داشت. از جمله مهمترین آنها ، نیاز به یک ماژول پلتفرم مطمئن (TPM) بود. به طور خاص ، مایکروسافت اعلام کرد که به TPM 2.0 نیاز دارد. اما این امر در تمامی مک ها امکان پذیر نبود. با این حال ، Parallels می گوید در Parallels Desktop 17.1 یک ماژول پلت فرم مجازی (vTPM) برای رسیدگی به این مشکل ایجاد کرده است.

Elena Koryakina ، معاون مهندسی Parallels صحبت هایی در رابطه با Parallels Desktop 17.1 داشته است. او گفت : می دانیم که Parallels Desktop نقش مهمی در قادر ساختن کاربران برای اجرای آخرین نسخه های ویندوز در مک خود دارد. ما یک راه حل ساده برای کمک به ارتقاء همه کاربران به به ویندوز 11 ایجاد کرده ایم. فعال کردن vTPM به طور پیش فرض در همه دستگاه های مک. آخرین نسخه ی این نرم افزار همچنین بر اساس درخواست های مشتریان ما است. از جمله بازی و ادغام ویژگی های سه بعدی جدید برای افزایش بیشتر تجربه کاربر.

Parallels قبلاً از vTPM استفاده کرده بود اما فقط در نسخه های خاص و حرفه ای نرم افزار Desktop. اکنون Parallels Desktop 17.1 این ویژگی را در نسخه های استاندارد ، حرفه ای و تجاری گنجانده شده است. قیمت اشتراک سالانه ی این نرم افزار از 80 دلار برای نسخه استاندارد شروع می شود. اشتراک سالانه ی نسخه های حرفه ای و تجاری با قیمت 99.99 دلار در دسترس می باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*