رونمایی از رنگ های جدید HomePod Mini


امید دلیری 27 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل طی رویداد Unleashed ، مدل های جدید مک بوک پرو ، AirPods 3 ، تراشه های سیلیکون جدید و از رنگ های جدید HomePod Mini رونمایی کرد. در این پست رنگ های جدید اسپیکر بلوتوثی اپل را نشان می دهیم. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

رنگ های جدید و جذاب HomePod Mini

غول فناوری HomePod Mini را در سه رنگ جدید از جمله زرد ، نارنجی و آبی در ماه آینده عرضه خواهد کرد. اپل اعلام کرد که این رنگ ها در ماه نوامبر در کنار رنگ های سفید و مشکی عرضه می شوند و قیمت آن در ایالات متحده همان 99 دلار باقی می ماند. اپل تاریخ انتشار خاصی را به اشتراک نگذاشته است. علاوه بر این ، اپل گفت که تشخیص صدای چند کاربره Siri در حال گسترش در تمام مناطقی است که HomePod mini در اواخر امسال در دسترس است.

سال گذشته اپل جدیدترین اسپیکر بولوتوثی خود یعنی HomePod Mini را با اندازه ی کوچکتر و کیفیت صدای فوق العاده معرفی کرد. این اسپیکر فقط در رنگ های سفید و مشکی عرضه شد. اما اکنون اپل این اسپیکر را در رنگ های جدید زرد ، نارنجی و آبی هم عرضه می کند. غول فناوری 4 ویژگی اصلی برای این اسپیکر بیان کرد :

  • صدایی که اتاق را فرا می گیرد
  • دستیاری هوشمند
  • کنترل هوشمند خانه
  • امن و خصوصی

نگاهی به ویژگی های اسپیکر کوچک اما قدرتمند اپل

HomePod mini مملو از نوآوری می باشد. این اسپیکر صدایی بلند را ارائه می دهد که نسبت اندازه ی آن شگفت آور است. این اسپیکر با ارتفاع 3.3 اینچی ، تقریباً هیچ فضایی را اشغال نمی کند. اما کل اتاق را با صدای 360 درجه پر می کند که از هر زاویه شگفت انگیز به نظر می رسد. ویژگی صوت محاسباتی این اسپیکر ، صدایی کامل و دقیق یک بلندگوی بسیار بزرگتر را ایجاد می کند. همچنین HomePod mini را قادر می سازد تا هیچ یک از دستورات صوتی را از دست ندهد.

HomePod mini به گونه ای طراحی شده است که در هر نقطه از خانه به راحتی قرار گیرد. شکل ظریف آن در یک پارچه مش کاملاً بدون درز پیچیده شده است که صدایی شفاف را از خود عبور می دهد. سطح لمسی با نور پس زمینه در قسمت بالای این اسپیکر کنترل سریع را فراهم می کند. 

شما می توانید با اسفاده از چند HomePod mini در خانه ، یک سیستم صوتی متصل به کل خانه را داشته باشید.اگر می خواهید صدای شگفت انگیز HomePod mini را بیشتر تجربه کنید ، می توانید یک جفت از این محصول تهیه کنید تا صدای استریوی فوق العاده ایجاد کنید. از دیگر ویژگی های این اسپیکر این است که به راحتی به تمامی محصولات اپل شما متصل می شود. همچنین می توانید با استفاده از Siri و فرماین صوتی ، بسیاری از کارهای مهم و روزمره را انجام دهید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*